Van de zomer gaan wij trouwen en mijn zus is mijn getuige. Ze is nog op zoek naar een leuke/mooie outfit, het liefst een jurk.. En ze wil samen met mij shoppen. Het spreekt denk ik wel voor zich dat ze geen jurk zal kopen bij H&M, Only en dat soort winkels.. Maar het mag, prijstechnisch gezien, ook weer niet té exclusief zijn (max. 150 euro). Nu gaan wij volgende week in Rotterdam kijken en ik vroeg mij af of iemand een leuke zaak weet waar wij eens kunnen gaan kijken?! Alvast bedankt!
P&C ? Daar hebben wij de jurkjes gekocht voor de bruiloft van m'n broertje afgelopen zomer. De prijzen liggen tussen de 100 en 150 euro
Very cherry op de pannenkoeken straat (kan je aan de overkant gelijk lekker lunchen bij picknik ) Retro & vintage inspired fashion | Very Cherry
Je hebt nog een hele leuke! Lilly Scarlet maar die zit wel wat uit de loop. lily scarlet - vintage style fashion - stukje rotterdam (kon ff niet zo snel hun eigen website vinden) veel plezier in ieder geval!
D-moda heeft ook leuke jurken voor weinig. BETAALBARE GALAJURKEN EN KINDERFEESTKLEDING WINKEL D-MODA.NL Zit in Voorburg dus niet in Rotterdam zelf maar ook niet super ver weg.
Thanks voor de reacties! Ik zoek wel echt iets in Rotterdam zelf, Voorburg is te ver weg.. Maar bedankt voor het meedenken! Steps heeft inderdaad nog weleens mooie jurken, maar is het ook leuk voor iemand van 19?
Hmm op (volgens mij) de Karel doormanstraat zit een winkel met 2e hands en nieuwe gala- en trouwjurken. Heel erg betaalbaar
Het ligt eraan hoe die 19jarige is; meer volwassen of nog echt jong zeg maar... steps vind k zelf wat volwassen.. p&c zou k zeker gaan kijken! En waarom niet bestellen via bv. Zalando, Bonprix, Otto? Die hebben ook mooie jurkjes en de kwaliteit is echt niet altijd slecht bij bv. Bonprix of Otto. Shopze!
Nee we hebben samen al heel het internet afgestruind haha, staan heel veel leuke dingen op maar dé jurk zat er niet bij voor haar! Ze is heel volwassen ja, anders had ik haar niet gevraagd hoor hihi. Maar ze heeft een totaal andere kledingstijl dan ik, dus dat is soms nogal lastig.. We gaan in ieder geval bij Steps en P&C kijken, had zelf Didi en SPS Superstar al voorgesteld. Bedankt voor de tips!
Op de Bergweg zit een leuke zaak met mooie jurken. Avondkleding | ABIYE GELINLIK Nisanlik BRUIDSMODE Davetiye
Sla de bijenkorf ook zeker niet over JoshV, ladress en de andere merken hebben ook allemaal wel mooie jurken tot 150 euro !
Dankjewel! Kom eigenlijk nooit bij de Bijenkorf, ben meer van de V&D hihi.. Maar ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden!