Leuke winkels?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juffertje83, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn volop aan het rondkijken voor babyspullen. De kinderwagen, daar zjin we al uit. Dat wordt een STOKKE. Maar de kamer... dat wil nog niet zo lukken. Welke winkels zijn nou echt leuk om een bezoekje te brengen?
    We zijn al geweest bij
    - Gardo in Amerfoort
    - Babypark in Kesteren
    - Baby Dump in Almere
    We wonen zelf in Amersfoort.

2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    BabyDump in Veenendaal is ook erg leuk, al hebben die waarschijnlijk hetzelfde als in Almere.

Ik vind de BabyPlanet in Utrecht (meubelboulevard) ook leuk, is niet heel groot, maar vaak hebben ze net wat anders dan bij andere zaken. Als je dan toch op de meubelboulevard bent, kun je gelijk even langs de grote Prénatal, de Gardo en de BabyDump ;)

En zoals je in het andere topic al kunt lezen, naar BabyMax in Veenendaal gaan heeft geen zin, want grote kans dat die failliet is. Wel erg jammer, want ik vond dat je daar de leukste kamertjes had.:x

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind Kidsfactory een hele leuke winkel, maar ze zitten alleen nog in Breda en niet meer in Amsterdam. Ik weet niet of Breda je te ver weg is, maar je kunt er verder ook leuk winkelen op de meubelboulevard oa hele grote prenatal. Kidsfactory zit niet op de boulevard zelf, maar wel vlakbij.

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zoals MG zei: in Utrecht op de meubelboulevard de Gardo, Prenatal, BabyPlanet en Babydump allemaal af...

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    wazzhappening bij jaleigh do, google maar online heb er net lakentjes besteld erg leuk, en niet zo standaard.. En voor meubels en accessoires kidsfactory of bengelsenboefjes.nl

6. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi,

Wij zijn helemaal weg van de Kindercompagnie in Lithooijen. Dat ligt tussen Oss en Den Bosch. Het is echt een grote winkel (4000 m2) En je hebt er echt heel veel. Ze stonden ook op de jong gezinnenbeurs.
    Website: Kindercompagnie Lithoijen, voor baby en groter
    Wij zijn voor de keuze van het kamertje bij de Babymax, in Babypark Kesteren en bij een babydump-winkel geweest. Maar uiteindelijk in Lithooijen geslaagd.

Een andere winkel waar ik van gehoord heb is Kids-room. Dit ligt in Beuningen. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar hoorde van vrienden dat dit ook een erg leuke winkel moet zijn. Babywinkel en Kinderwinkel Kids-room Beuningen | Babykamers - Kinderkamers - Kinderwagens - Autostoeltjes | Regio Arnhem/Nijmegen - Gelderland

groetjes
    van
    Hamtaro

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Je kunt ook nog naar baby en tiener superstore (vroegere Burgerhout) in Sliedrecht of Rotterdam.

8. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het babyhuys in Harderwijk nog een ideetje? Ik weet niet of die ook veel kamertjes hebben (ben er jaren geleden geweest) maar t was toen een mooie winkel! Alleen is het personeel niet echt om over naar huis te schrijven... (heb ik van horen/zeggen).

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat ziet er heel leuk die winkel. Daar ga ik zeker nog een keertje kijken.
    Als je van apart houdt heb je in denBosch ook nog een hele leuke winkel zitten: Moeders mooiste. Niet goedkoop maar zo leuk en mooi ingericht. Heel uniek.

Verder vind ik de kidsfactory niet meer de moeite om voor te rijden. Vroeger was hij nog heel leuk en uniek, vind het nu vooral vergane glorie. Amsterdam is failliet dus alleen breda is er nog.

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Je kan ook nog buiten de baby-zaken heen denken. Ik ben zelf niet zo van de standaard kamertjes.
    Onze meubels zijn van timzowood. Hebben alleen geen ledikant dus daar hebben we een andere bij genomen van Coming Kids.

Er zijn allerlei woonwinkels waar je mooie meubels kan kopen die natuurlijk ook geschikt zijn voor op een babykamer. Een ladekast volstaat vaak als commode en een kast; tja, een kast is een kast....
    In Nijmegen zijn leuke woonwinkels te vinden in de Lange Hezelstraat. Maar veel steden hebben wel leuke woonwinkels.
    Tis maar net waar je van houd natuurlijk.

Deel Deze Pagina