De titel zegt het eigenlijk al. Ik ben begonnen met mijn eigen blog wat ik ontzettend leuk vind alleen ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van. Ik snap wel hoe ik een nieuwe blog kan maken, maar kan ik ook andere blogs bekijken? Want dat zie ik niet zo snel.. Wie kan mij uitleggen hoe je via blogger.com ook naar andere blogs kunt kijken ?
Bovenin je eigen blog staat volgende blog. Verder weet ik niet of je ook echt een heel overzicht hebt
Er zijn ontelbaar veel blogs die met blogger werken dus er is niet echt een lijst. Als je gewoon bij google 'blog + ((onderwerp))' intypt kom je er vanzelf genoeg tegen. Blogspot is verder niet echt een community ofzo, het is gewoon een manier om je blog te hosten.
Als je een leuke blog hebt gevonden kun je hem in een speciale leeslijst / reader zetten. Een site waar je dit op kan doen ik bijvoorbeeld feedly: your news. delivered.
Ah bedankt voor de reacties. Dit maakt het iets duidelijker voor me, ik dacht wel dat er een soort startpagina was met alle blogs ofzo. Ik snap dat er onwijs veel blogs zijn en via Google kan ik eventueel ook gaan zoeken. Het is nog even uitvogelen allemaal maar het ziet er allemaal wel leuk uit!