Ik zit er aan te denken om Chloe op te geven voor kleuterdansen, ze vind dansen en muziek zo leuk dus ik zoek ervaringen! Zitten jullie kinderen op kleuterdansen en wat vinden ze ervan?
mijn dochtertje heeft een tijdje terug een oefen les gehad. Ik merk wel dat ze kwa leeftijd gewoon echt te jong is, het is niet gewoon lekker los gaan op muziek maar echt onthouden, pasjes en dat soort dingen. Ze deed hartstikke goed mee maar het is officieel ook pas vanaf 4 en dat vind ik een betere leeftijd. Dus wellicht dat het voor jou kindje wel heel leuk is, ik zou gewoon een x gaan kijken!
Gewoon eens een proefles volgen ipv een hele cursus. Dochter is dol op dansen en muziek, maar dansles vond ze helemaal niet leuk. Ze wil zelf de pasjes verzinnen ipv de juf na te doen. Overigens doen ze het hier wel leuk.
De oudste is met 3 begonnen met peuterdans (eerst een proefles gedaan) en toen ze vier werd overgegaan naar ADV (Algemene Dansvorming, dat is hier de dansles voor kleuters). Ze vindt het nog steeds super leuk en gaat over een aantal maanden door naar klassiek of jazz ballet. De jongste (2,5) wil ook graag op dansles, dus met haar gaan we volgende week ook kijken bij peuterdans (proefles).
Wij gaan het gewoon doen, ze begint dan 3 oktober met een proefles en als ze dat leuk vind een korte cursus van 10 lessen!
Hier zit ze op peuterdans, de ene keer danst ze gezellig mee en de andere keer moet ik haar tillen en jankt ze alleen maar dat mama niet mag dansen. Maar ze gaat er erg graag naar toe. Ze vraagt elke week om dansles, dus ik laat het zo.
Mijn meiden zitten vanaf hun derde jaar op ballet. Eerst peuterballet en van lieverlee gaan ze steeds stapje verder. Ze leren echt balletpasje, maar mogen ook vrij dansen. De oudste is nu 7 en heeft nu 4 jaar balletervaring. Is zo leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen.