Ik vind VD eigen merk, Frendz ofzo altijd erg leuk en betaalbaar. Vorige winter wollen jas gehaald voor 50 euro, erg mooi en warm. Maar hangt ook van je smaak af natuurlijk..
c&a, mijn zoon heeft 2 maten kleiner maar die jas is er ook in grotere maten. is een blauwe met oranje strepen. was geloof ik 25 euro
V&D, C&A, Zeeman, H&M, Zara, Shoeby, ..., alle grotere ketens. Primark heeft soms ook leuke dingen, maar daar is het vaak wel snel weg, dus moet je net mazzel hebben. En verder inderdaad Marktplaat.
Ben je vip klant bij vd? En heb je airmiles? Vaak komen er dan speciale aanbiedingen in de bus, 20% korting, of extra airmiles inwisselen. Kom je toch al gauw in de buurt van die 50 euro..
JACK MET BASIC RITS - Mantels - Jongens (2 - 14 jaar) - Kinderen | ZARA Nederland Lijkt er wel wat op, alleen wat neutraler, maar ook meer dan de helft goedkoper.
Hm had vouchers gekregen voor 20% op de kindermode, geldig tm vandaag. Helaas alleen in de winkels, anders had ik m nu nog online kunnen bestellen voor je..
JACK MET BASIC RITS - Mantels - Jongens (2 - 14 jaar) - Kinderen | ZARA Nederland deze vind ik erg leuk.. gaat m worden denk ik!! en goed betaalbaar!