Hoi! Ik ben begonnen met een dieet. Nu mag ik de komende tijd alleen koffie, thee en water, uiteraard zonder suiker, zoetstof of melk. Weet iemand welke thee ook lekker is als ijsthee? Voor de afwisseling?
Alle thee! Ik schenk het altijd gloeiend heet in en drink het pas als het lauw of koud is. Geen probleem en lekker hoor.
Flink sterke thee met citroensap erin uitgeperst. Maar ik ben wel een zoetekauw dus of 't zonder suiker ook lekker is?
Mag je wel honing gebruiken? Ik zelf maak wel eens ijsthee met rooibos, citroen en honing, maar misschien is het ook wel lekker zonder de honing.
Die thee van Twinnings heb ik ook in de Douwe Egberts winkel zien liggen. Je kan bij Simon levelt nu een proefpakket ijsthee bestellen. Er zitten drie soorten in en het zijn behoorlijke zakken. Ik doe er nu al best lang mee.
ik weet niet of het hier mag maar ik verkoop thee van aloe vera. heeft een hele lekkere smaak die zowel warm als koud lekker is!
Ik maak in de zomer altijd zelf icetea; gewone normale thee maken en die heel goed laten intrekken, daarna citroenen erdoor en zoetstof, heerlijk. Via google kun je ook recepten vinden!
Rooibos thee Hierin zit ook geen theïne wat voor een bittere smaak zorgt, waardoor je het lekker stevig kunt laten trekken. Zou ik wel de natuurlijke bij bijv. de Tuinen kopen.
Ik haal de Twinings thee altijd bij de delicatessensupermarkt hier in de stad Heb zelf meestal de perziksmaak... lekker zoet
Mijn absolute favoriet is Lady Grey van Twinings. Dat is earl grey met een vleugje citroen en sinaasappel. Zowel warm als koud vind ik hem erg lekker.