Ik heb het voorjaar in mijn hoofd en ben ons hele interieur aan het veranderen plus alle kasten aan het opruimen! Dus heb het één en ander dat ik wil verkopen. Kan opgehaald worden in Ede en volgens mij kan het meeste ook wel verzonden worden. Nou, komt 'ie dan: Mooie bloemenschaal van Ikea, ziet er nog mooi uit: 10 euro
Supermooie donkergrijze vazen (let niet op mijn spiegelbeeld in de vaas ), zijn echt dure vazen en zien er nog als nieuw uit. 10 euro per stuk.
Leuk Turks vloerkleedje, ziet er nog netjes uit en er zitten geen vlekken in. Komt uit een huisdier- en rookvrij huis. 15 euro.
Is dat zo ...? Ik dacht dat het juist wel mooie prijzen waren, bijv. voor dat kleedje hebben wij rond de 100 euro betaald en ziet er nog mooi uit. Die roze kandelaars kosten nieuw toch al snel 10 euro per stuk, deze zien er nog als nieuw uit en kosten de helft. Schalen van Ikea weet ik niet wat ze nieuw kosten maar zien er ook nog mooi uit. Grijze vazen heb ik voor 20 euro per stuk gekocht, zien er ook nog als nieuw uit (hebben alleen maar op de kast gestaan). Maar voel je vrij om een tegenbod te doen
Oooh hahaha dat wist ik helemaal niet... Nou, dan is mijn prijs inderdaad best hoog... De bloemenschaal is trouwens verkocht via MP.