Beste veggie restaurant in Amsterdam?

Discussie in 'De lounge' gestart door MadeInUSA, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.684
    9.651
    113
    #1 MadeInUSA, 17 okt 2021
    Laatst bewerkt: 17 okt 2021
    Man en ik gaan een weekendje naar Amsterdam. Als vegetarier heb ik het in de provincie altijd een beetje schraal, dus dit is voor mij het walhalla om uit eten te gaan. En dan begint de keuzestress: wat is nou het beste plekje?
    Een "echt" restaurant waar je lekker kan tafelen, gezellig maar hoeft niet poepsjiek, het mag wat kosten maar geen sterrenbudget. Lokatie maakt niet heel veel uit als het maar goed verbindt met de rest van de stad.
    Wie heeft de gouden tip?
     
  2. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Mr & Mrs Watson
     
  3. SydneyGirl

    SydneyGirl Niet meer actief

    De Waaghals in De Pijp. De Pijp is sowieso leuk om te shoppen en drankjes te doen en sinds de Noord Zuid lijn supersnel te bereiken. Iets minder centraal maar wel heel goed aangeschreven is Morris & Bella.
     
  4. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.684
    9.651
    113
    Kijk daar kan ik wat mee :thumup: heb gereserveerd bij morris&bella! Heel benieuwd :D (ook naar de reactie van man die waarschijnlijk alweer denkt naar zijn favoriete kebab restaurant te gaan - nee jongen, deze keer regel ik het!)
     
    Zoe123 en SydneyGirl vinden dit leuk.
  5. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.684
    9.651
    113
    Mijn lunch missie is trouwens een authentiek broodje sabich! Ik maak het zelf soms, maar wil t ook een keer van een echte israelier proeven.
     

Deel Deze Pagina