filmpje van mijn held whehehehe :d oh zo fout . ik wil ook zo'n snor :d YouTube - Gunther-ding ding dong
Omg Whahaha zij die halo zingt hey Lig helemaal dubbel hier, ik heb is bij meer filmpjes zitten kijken van haar.. ze kan wel bekken trekken hoor pfff en wat een schitterend mooie stem hahaha
Haha ik lag dubbel bij het volgende filmpje: YouTube - SCHREEUWEN (www.kicken.com) En de volgende gaat ook over schrikken: YouTube - even schrikken En nog één: YouTube - Da's schrikken Mopje: YouTube - Patrick Kicken - Hond Genaamd Seks
Deze is echt schitterend hahaha.. Wel afkijken he YouTube - Stripper (kijken tot het eind [kicken.com]
Vooral de vogel in het begin vind ik briljant: YouTube - Funny Talking Animals - Walk On The Wild Side - Episode Three Preview - BBC One
Whahahahahaha!! Die wannabe-beyonce is echt heeeeeel erg!! Had al bijna in mijn broek geplast van het lachen nog voor ze begon te zingen.... Die mond en die gekke bekken!!!! Geweldig! Ga morgen eens de andere flimpjes bekijken, heb er zelf ook vast nog wel eentje ergens die ik kan posten!!
OOO god nee....kijk eens wie we hier hebben.... Deze dame is heeel erg blij met youtube, kan je alles op zetten, en in jezelf geloven dat je heel beroemd bent...ahummm ja ja... Jemig hoe vaak staat ze er wel niet op...haha, heeft volgens mij niets beters te doen.YouTube - Genie in a Bottle
Wij gaan donderdag as een soortgelijke dans(gebaseerd op the evolution of dance) doen, maar dan als sneeuwwitje en de 7 dwergen. Bekijk bijlage 40092 Onze oefen filmpjes: YouTube - The making off Cor's party dance part 1 YouTube - The making off Cor's party dance part 2 Er staan er nog meer onder mijn account.