YouTube - Performance @ Dennis 21st Birthday Nu ga ik mezelf nog meer voor schut zetten. Dit was bij mijn neefje's 21ste verjaardag. Even een toelichting: Hij is homo. En die gek dat ben ik
Nee joh dat is niet voor schut zetten,dit is echt in 1 woord FANTASTISCH!! Tranen over me wangen,echt tof dat je dat gedaan hebt zeg! je hebt me op ideeën gebracht haha
YouTube - What is so funny? deze!!! ik kan er zo vaak naar kijken! ik vind het echt een schattig kindje! zo snoezig
Jochem Myjer blijft altijd erg goed moet ik zeggen!! Deze is voor Amerikaanse begrippen ook wel erg grappig!! YouTube - funy baby (dirty) Dit is mijn favoriet (deze baby heb ik namelijk zelf ook besteld, hahahaha!!) YouTube - Baby Dancing to Beyonce - ORIGINAL! - www.singlebabies.com - @babycory on Twitter En hier kan ik ook altijd wel om lachen : nieuwsbloopers YouTube - funy baby (dirty) YouTube - Verspreking YouTube - Verslaggever trekt het niet meer in Journaal - www.cheapspotter.nl (deze is echt goed!!!) En deze blijven ook altijd leuk!! YouTube - Belspel bloopers - Wat is je beroep? YouTube - We zoeken een beroep beginnend met de 'k' En nu stop ik !!!
ooooohhhhhhhhh!! Nog eentje die eigenlijk te flauw voor woorden is, maar ga voor de zekerheid eerst even naar de wc voor je deze bekijkt YouTube - Belspel-deelneemster wordt hard gef()ckt
YouTube - Dewey Readmore Books - Cats of Iowa Dewey, beter bekend uit het boek "met fluwelen pootjes"
YouTube - grappige filmpjes YouTube - Pretzender.nl - Da's Pech Hebben YouTube - Grappige filmpjes Niezen De volgende is erg lachen: YouTube - Verborgen camera:www.LachFilmpjes.tk YouTube - snel nog ff pinnen
YouTube - Big laugh in tv! Voor l*l ! Leuke tv bloopers YouTube - Outrageous TV News Bloopers part 2 YouTube - In de gloria - Te diep YouTube - In de gloria - Vrouw spoorloos! geheimzinnig amulet In mijn poep YouTube - in mijn Poep
in dat filmpje wat je onderstreept hebt is ook te zien dat een kindje door de lucht vliegt door een trap van een breakdancer. schrok me kapot wat erg zeg, niks grappigs aan eigenlijk ook in hetzelfde filmpje, die jongen die de schutting kapot trapt en dan zijn been wordt 'geamputeerd'. pfff echt erg
Hahaha over beyonce nadoen gesproken.... YouTube - Fat Man Dancing to Beyonce Ik wed dat hij beter kan dansen dan die muts die Halo zong van Beyonce