Jullie hebben m vast al weleens gezien, maar ik vind m echt geweldig! YouTube - JK Wedding Entrance Dance
Weet niet of deze al langs geweest is maar vind m onwijs leuk/lief/schattig! Doet mn dochtertje haar niet na iig YouTube - Baby Beyonce (Edited)
Wat een domme trut, die van Beyonce. En in het filmpje 'voice lessons' probeerd ze ons ook nog zangles te geven. Pfff, wat ben ik blij dat ik normaal ben!
Dit is een soort van mama appelsap op Bollywood liedjes. Superflauw maar ik moet er verschrikkelijk om lachen YouTube - May He Poop? (an Indian music video translation) YouTube - Mama Appelsap lampen lampen YouTube - sokken aan me laars Sowieso vind ik mama appelsap erg grappig. Hierbij een compilatie: YouTube - Mama Appelsap Compilatie [HQ]
YouTube - Lachen met die Belgen Ik weet niet of het echt is of nep, maar ik moet er elk keer om lachen.
Leukste kindje van you tube.... wel even de omschrijving erbij lezen....Meisje belt haar vader op zijn werk....om hem iets te vragen....zoo aandoenlijk.... YouTube - I Want A Lollipop Deze is ook erg lief...vind zijn mama alleen maar lief als..... YouTube - I don't like you Mommy
YouTube - JK Wedding Dancers on The Today Show deze is live. YouTube - A Dog Imitating A Crying Baby (Hilarious Clip) vond deze ook wel leuk.
YouTube - Monster Milimo dat smoeltje....echt leuk. YouTube - funny sleeping baby denk je dat ze vast slapen. YouTube - Laughing baby (guaranteed to make you smile) YouTube - crying baby and hair dryer misschien ook maar eens proberen. hier werkt de stofzuiger wel.