ik heb me werkelijk dood gelachen..tranen over mn wangen.. mn man denkt nu echt dat ik rijp voor het gekkenhuis ben
Ik heb een SUPER geweldig filmpje voor jullie wat voor altijd mijn lievelingsfilmpje is. Bereid je voor op tranen! YouTube - Christian the Lion Reunited - As Seen on "The View"
De tranen stonden op me wangen van het lachen . Vriendlief zat me echt aan te kijken wat ik aan het doen was .
Een recent filmpje op Dumpert. Ik kan geen Duits maar ik voel wel aan dat ze heel flauw doen tegen die arme jongen van 18 jaar. www.dumpert.nl - Ich heisse Marcel Finette
hoezo arme jongen, hij plast nog steeds in zijn broek of hij kan zijn pielie niet goed afvegen waardoor hij daar een vlek heeft, niks zieligs aan hoor.
Ja dit is echt,die man is ook hierdoor ontslagen,is ook een video waar hij zn verhaal vertelt op youtube alleen kon ik hem niet zo snel vinden
Zal wel erg zijn als het echt was. Nee is nep hoor. Komt uit een Belgisch programma (in de Gloria). Denk ik zoiets als Koefnoen in NL. Net als dat filmpje van "in mijn poep", die komt ook uit 'in de Gloria'.