Weet niet precies waarom maar vind dit filmpje zoooo leuk. Dat kind is echt superschattig! YouTube - Blood
Hebben we trouwens even zin om te lachen? Veel lieve baby filmpjes gevonden Have fun! (Is wel geen youtube maar maakt niet uit toch?) Deze baby houdt nergens van Baby houdt helemaal nergens van uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Baby moet lachen om een andere baby met de hik: Hikkende en schaterende baby. uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Kindje valt in slaap tijdens het eten: Baby valt in slaap tijdens het eten in het kinderstoeltje uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl babytje vecht tegen zijn slaap maar het lukt niet: Baby vecht tegen zijn slaap maar het lukt hem niet uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Baby eet een watermeloen van binnenuit: Baby eet de watermeloen van binnenuit uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Weer eens wat anders dan een 9 maanden dagboek: How to make a baby! Nou zo kan het ook. uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Let ook op de details zoals het gordijn. Lollig. Dit is trouwens bijna een beetje eng om te zien! Baby is heel erg bewegelijk in de buik van zijn moeder uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Zo schattig. Babytje ligt in een deuk om het verscheuren van de post. Baby ligt in een deuk bij het verscheuren van de post uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl
Ik heb er 2 hele leuke: Wat moet deze vrouw zich kapot schamen : YouTube - Natte scheet in bubbelbad En deze: YouTube - Charlie bit my finger - again !
Het is dan niet van youtube maar vond ze zo leuk Baby in scheur om scheurend papier op MSN Video Bizar: kat valt abrupt in slaap op MSN Video Aap trekt broek van man naar beneden op MSN Video
haha zitten weer leuken tussen die bewegelijke baby is idd beetje eng...zal dat geen pijn doen?? Echt heel raar om zo te zien
YouTube - Rik De Chick - Sex met Een Eland in Zeeland.mov Hihi, een aantal vrienden van me hebben deze carnavalshit opgenomen. Ik heb er smakelijk om gelachen
dit filmpje is nog niet voorbij gekomen, heb hem van dumpert.nl gehaald. mensen met een zwak hart voor honden... hij is echt zielig, maar ook erg grappig... www.dumpert.nl - Onschuldig hondje toch niet zo onschuldig
Ik heb er weer een heel aantal! Leer je kind fire truck zeggen: Baby zegt fire truck, grappig uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Baby met een hele grappige lach: Deze baby heeft wel een heel grappige lach! uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Baby en mopshonde 'vechten' om speeltje Mopshondje Pug vs Baby De oneindige strijd om het speeltje uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Het 'ik wil niet in het autostoeltje drama' wordt opgelost met muziek van Bob Marley: Bob Marley Baby! De remedie bij het niet in het autostoeltje willen uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Kon Fu baby Karate Baby met een heel grappig gezichtje uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl Baby schrikt als mama haar neus snuit: Baby schrikt zich een ongeluk als mama haar neus snuit uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl
Buddytje: Die laatste was helemaal geweldig! Heb echt zitten janken van het lachen!!! Dat hoooooooofd!!! Whahahahaaaaaaaa!!
Ja dies leuk heh! Ik heb ook nog een leuke: Baby ligt een deuk om de onhandige vader Baby moet heel hard lachen om zijn vader uit Grappige filmpjes - Filmpje van www.geefme.nl
Ik heb net helemaal krom gelegen om deze...echt te flauw voor woorden eigenlijk maar ik vond het echt te grappig YouTube - 1 month old talking baby
Geweldig hè!!! Mijn man (zo'n ontzettende danser, not!!) zei meteen dat het best eens zijn dochter had kunnen zijn