Ik zag bij de H&M net hele mooie kokerrokken, echt geweldig. Ben nu nog zwanger maar verheug me om van de zomer weer gewone kleren aan te kunnen Ik ben zelf vrij klein (1.62), heb vrij grote borsten. En na (straks) 2 kindjes is mijn buik natuurlijk niet super plat. Maar het voordeel van een wat grotere boezem is dat je buikje weer wat meer 'wegvalt' Heb geen brede heupen, een aardig strak achterwerk en geen dikke bovenbenen. Wel goed gevormde kuiten Denken jullie dat een kokerrok mij zal staan of is dat alleen geschikt als je kleine borsten hebt of een superplatte buik of als je heel lang bent?
Ik vind een kokerrok best mooi, maar over het algemeen voor dames met een smal figuurtje. Heb je een plaatje van de rok?
ik denk dat je het gewoon aan moet zien de ene vrouw is de andere niet soms staat het supermooi en een ander kan het juist niet hebben...
ik denk dat een kokerrok wel mooi staat hoor met volle borsten en billen.. maar ik denk dat als je al volle kuiten hebt, dat deze dan nog voller lijken als je een kokerrok aan hebt... (maarja ligt eraan wat jij vol vind... misschien zijn ze wel helemaal niet zo vol.. ) heb je geen foto van de rok.. en van jou figuur? (hoofd hoeft natuurlijk niet erop... dan kunnen wij het denk ik beter zien
Een kokerrok is niet geschikt. Punt. Edit: ah nee, dat is een beetje flauw. Ik vind ze gewoon niet zo mooi.
ik vind een kokerrok juist mooi bij wat vollere vrouwen met een taille en mooie ronde heupen en buik en billen. Waarom pas je m niet en kijk je wat jij vind, wat kan het schelen wat andere vinden? zie net dat je zwanger bent, dan gaat passen misschien lastig...
Ik vind ze ook super mooi. Maar ik vind het persoonlijk het mooist bij langere slanke vrouwen. Niet geschikt voor mij dus Als ik jou was zou ik even wachten totdat je bevallen bent, en weer een beetje op gewicht. Daarna zou ik het gewoon even passen. Ik vind een kokerrok namelijk een moeilijk kleding stuk, het staat je of het staat je niet.
Ja, passen gaat nu inderdaad lastig Maar denk dat het inderdaad toch het beste is om straks gewoon te gaan passen en kijken hoe het staat. Want ook niet elke kokerrok is hetzelfde natuurlijk.