Aangezien we zojuist een kaartje hebben ontvangen met de zin erop die wij ook in gedachten hadden ('papa trots, mama blij, buikje weg en ik erbij!') zijn wij erg op zoek naar een nieuwe zin, ook vanuit de kleine gezegd. Onderin staat namelijk de zin voor kraamvisite: 'Wil je mijn luier komen verschonen? Bel even, dan zal ik je met een volle belonen!' In die trant zoeken we dus wel.. Iemand een idee?
Allemaal zijn we blij, want we hebben er een baby bij. Maar ik heb zelf de meeste schik want de grootste dat blijf ik! Leuke teksten trouwens
Ik zal m bij de opties zetten, straks met manlief even bespreken. Heb er inmiddels ook wat andere gevonden: 'Hoera! Hier ben ik dan!' 'Het is me gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren! Iemand nog meer tips?
Ik vond het fijn zolang bij mama te zijn Maar nu ik papa ken, ben ik blij dat ik geboren ben! En wat vind je van deze: Van allebei een beetje, Ach wat ben ik toch een scheetje! Mama en papa zijn zo blij, Want ik lijk het meeste op... mij!
En deze: Mijn ouders hebben gezwoegd bij mijn ontwerp en bij de productie maar zijn dolgelukkig met hun wonder, hun droom, hun oogappel! Ik kreeg van mama een ballon, waarin ik 9 maanden leven kon. Nu werd die toch wel wat te klein, en dat vond ik niet meer fijn. Dus heb ik hem maar fit gestoken, en ben ik in papas armen gedoken. Alles stond voor me klaar, Ik dacht daarom: Hier kom ik maar In mamas buik was het warm en zacht. Lag ik te trappen dag en nacht. Maar nu ik mij kan laten horen, Zal ik ook papas dromen eens verstoren