Hallo dames, K ben helemaal van slag..ging net de stad in, shoppen..gestopt bij de hema om wat te eten, bij t opstaan zie k dat mijn stoel nat is..op t toilet kom k erachter dat mijn onderbroek helemaal nat is, k zag ook paar witte vlekken van afscheiding..maar vind t zo gek, t is alsof k in mijn broek heb geplast.. Heeft iemand dit ooit meegemaakt
Ik zou even de verloskundige bellen meid!! Ik heb het zelf niet mee gemaakt, dus kan je niks mee geven. Maar ik denk wel dat je even je verloskundige moet bellen voor de zekerheid!!
hey, dat is even schrikken! Ik verlies ook best veel waterige afscheiding maar niet zo erg. Bij twijfel even de verloskundige bellen he, hopelijk is het niets en idd gewoon afscheiding..
Ik zweet nest wel van mezelf en laat ook weleens vlekken achter. Maar verlies ook weleens wat vocht, urine/afscheiding??
Snap dat je schrikt! Hoe nat is nat? En witte natte afscheiding is normaal, doorzichtige weeĆÆg ruikend kan vruchtwater zijn. Misschien even je vk bellen en als je het weer hebt even laten onderzoeken dat kan.
Wellicht dat je vruchtwater verliest.. ik zelf heb heeel erg last van afscheiding.. maar daar heb ik dan de hele dag last van en niet dat me broek in een uurtje tijd ineens helemaal nat is. Hoeft niets ergs te zijn.. maar zeker je vk bellen. Als je vruchtwater verliest is dat niet goed geloof ik al met 18 weken
K was zo van slag dat k migraine kreeg, ging meteen liggen..morgen ochtend bel k de vk.. Begrijp tsj niet helemaal, welke geur heeft vruchtwater..lees overal dat t een geur heeft
Vruchtwater heeft een licht zoetige geur. Als je dat ruikt, weet je ook zeker dat het vruchtwater is. Succes!
Ik had ondanks je migraine niet tot morgenochtend gewacht met bellen! Wat als het wel vruchtwater is? Ik heb zelf ook onwijs veel last van afscheiding, maar niet zo heftig dat de stoel nat is! Dat van mij is gewoon op te vangen met een inlegX
Bel gewoon meteen dan komt ze langs. Je zou best 'gewoon' in je broek geplast kunnen hebben hoor. Maar voor de zekerheid!
Ik heb het vaak ook.. En dan net niet door me broek heen.. Ik schonk er niet veel aandacht aan eigenlijk maar schrik toch wel van de reacties eigenlijk. Ik kan het de hele dag opvangen met 1 inlegkruisje. En lijkt echt gewoon afscheiding.. Loopt dan alleen uit.. Dus vaak is een groot deel van me slipje vochtig...