Moest vanmiddag hals over kop met mijn zoontje(5) naar de huisartsenpost. (was iemand over zijn handje gereden tijdens het schaatsen) En zodanig verwond dat hij een aantal hechtingen moest. Zegt die huisarts tegen mijn zoon:Zo Max wat zie ik daar? Krijg jij een broertje? Ik en mijn man kijken elkaar verbaasd aan Ik zeg:Hoe weet u dat ik zwanger ben van een jongetje? "Dat zie ik aan de vorm van je buik"zegt hij Vond dat toch wel heel typisch dat hij dat aan mijn buik kon zien hoor
Tja of het een bakerspraatje is..................kweethetniet. Ik draag nu precies hetzelfde als van mijn zoon,en bij mijn 2 meiden helemaal rond. Maar ja er zijn ook genoeg vrouwen die helemaal rond dragen en zwanger zijn/waren van een zoon.
ha ha dat is toch wel leuk ! zal ik ook eens naar jou dokter gaan ... mijn man wil het niet weten en we hebben afgesproken dat ik het dan ook niet wil weten maar nu het dichter bij komt word ik zooooo nieuwschierig ! ik draag echt alleen aan mijn buik in een punt .. wat denken jullie dan ?
Ze zeggen als de buik recht naar voren staat dat het een jongetje is en als de buik ronder is en breder valt opzij dan is het een meisje, bij mijn zus en vriendin klopte het in ieder geval wel.
ze zeggen idd dat als je naar voren draagt je een jongetje krijgt, en als je in de ronte draagt krijg je een meisje. bij mij klopt het ook ik draag echt alleen naar voren en we krijgen een jongetje. liefs diane
hmmmm mijn gevoel zegt vanaf dag 1 meisje maar ik heb echt een puntbuik ! oh oh nog 10 weken wachten ... pfff duurt nog zooo lang !
ik zou niet weten wat voor buik ik heb. Ik vnd het zelf een rond bolletje, maar weet niet of dat is wat jullie bedoelen, ik krijg wel een zoon. Bakerpraatje hoor