Hoi, Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dat hebben. Ik ben pas 22 weken zwanger van onze 3e uk. Maar het voelt alsof ik rond de 40 weken zit. Naar de supermarkt fietsen of even lopen is me eigenlijk al teveel! Krijg ook vaak last van me buik en met name bovenin. Me benen zijn dan ook enorm zwaar, krijg warmte aanvallen en word soms ook licht in me hoofd ervan. Heb dit echt niet gehad bij mijn andere 2 zwangerschappen. Wie herkend dit?
Ik vind nummer drie echt topsport. En de buitenwereld blijkbaar ook, want ik krijg regelmatig te horen 'het wordt nu wel zwaar hè, gelukkig nog maar heel even.' Eh, nee
Hier ook zwanger van 3de en ik vind deze zwangerschap ook pittiger dan de andere 2. Soms gewoon zo ontzettend moe en geen tijd om even te gaan liggen. S morgens zijn de kids altijd weer vroeg op terwijl ik weinig slaap heb gehad. Poehhh. Ben benieuwd hoe t gaat als de baby geboren is.
Hier hetzelfde. Ook 22 weken van nummer 3. Maar het zijn voornamelijk de kwaaltjes die het zo zwaar maken. De kinderen zijn erg lief voor me, willen graag helpen met opruimen en bijvoorbeeld stofzuigen 😁 en heel soms pak ik dat lekker met beide handen aan. Dat ik savonds nogmaals moet zuigen onder de tafel en in de hoekjes maakt me dan niet zo uit. Vooral de oudste vraagt regelmatig of hij iets voor me kan doen 😂 Maar goed, het heen en weer rijden van/naar school, zwemles, werk, hond uitlaten etc valt me een stuk zwaarder dan voorheen.
zwanger van #2 maar vind het ook een stuk zwaarder op mn lijf dan de eerste keer.. veel meer klachten en daardoor ook gewoon nergens zin in.. en dan moet ik ook nog 15 weken
Hier ook zwanger van de tweede, maar vind deze zwangerschap inderdaad ook pittiger dan de eerste. Veel kwalen helaas. Ook nog 15 weken te gaan
Ik ben iets minder ver dan jij (jullie) maar heb dat gevoel inderdaad ook. De vorige keren kon ik alles nog lekker doen maar steeds vaker ben ik moe of merk ik dat ik het 's middags zwaarder krijg wanneer ik 's ochtends lekker in het huishouden of zo bezig ben geweest. Ik moet nu echt al keuzes maken tussen dingen en mijn energie verdleen terwijl ik dat voor mijn gevoel de vorige keren pas in de laatste weken hoefde te doen.
Ik heb t ook dat gevoel. Ik voel me al een waggelende olifant. Ben ook nog maar 27weken zwanger van de derde Ik had al vrij vroeg een mega buik. Iedereen denkt ook dat ik niet meer zo lang hoef... Uhm t is maar net hoe je t bekijkt. Ik voel me door alle kwaaltjes en pijntjes idd ook al 40weken zwanger.ik ben er zo klaar mee. Ik wou dat ik nog 10 weken door kan spoelen, of een zomerslaapje kan doen. Ben bang voor de warme dagen die nog kunnen komen....
Ik ben ook zwanger van de 3e , en ik ben echt continue doodmoe ! En ben pas 15 weken dus moet nog ff haha . Mijn 2 kinderen zijn 19 maanden en 7 maanden en slapen gelukkig allebei smiddags 3 uurtje ! En ik probeer dan meestal ook even 1,5 uurtje mee te pakken . Hopelijk ga ik me nog iets fitter voelen als ik verder ben! We zullen het zien.. Probeer toch goed je rust te pakken en mischien meer uit handen geven als dit mogenlijk is ? In iedergeval sterkte ! En veel suc6 verder in je zwangerschap
haha! wat een herkenning. Ik heb harde buiken die ik niet herken uit eerdere zwangerschappen. Hier is het zo dat ik ook nog even extra werk tot aan de vakantie. De buik staat echt strak, maar ik moet door. VK snapte dat wel. bijna vakantie en dan eens kijken of de boel wat rustiger gaat worden.