Hoi Dames, Ik heb vanmorgen een positieve test gehad van mijn tweede kindje (joepie ) en nu ben ik op zoek naar een leuke app om de zwangerschap te volgen. Tijdens mn vorige zwangerschap had ik een iphone waar ik een hele leuke app op had staan, maar die bestaat niet voor android toestellen. Heeft iemand een leuke tip? Voor ik de halve bibliotheek ga downloaden en alles zelf uit ga testen dacht ik: eens hier vragen!
Ik heb een engelse: I'm Expecting Je kan er allemaal informatie inzetten bv gewicht en zo. je hebt verder uitleg per week, en je baby wordt vergeleken met groente en fruit. BV 31 weken zwanger is de baby net zo groot/lang/zwaar als een stapel asperges.
Ik vind de 3d pregnancy widget erg leuk. Daarnaast heb ik nog een widget van im expecting en de app van what to expect when you are expecting. Vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen qua aanbod!
Oohh Wolkje je bent me voor! Wou ook vragen naar leuke app. heb er namelijk al 10 gedownload ofzo en niks bevalt me haha. Zal de Womanlog pregnancy van Florida even uit proberen en denk dat ik de widget van mysteriousgirl ook wel wil hebben
Thanx voor de tips dames! Ik heb nu de womanlog, i'm pregnant en i'm expecting. Die van zwanger.nl had ik op MN iPhone ook en was erg leuk, maar dat is hier een betaalde app en ik heb geen creditcard, haha! Dus moet t met de gratis doen. Ik vind die van i'm pregnant en i'm expecting leuk omdat je een widget op je home scherm kan zetten met hoe ver je bent. Deze ga ik eens allemaal proberen, kijken welke het beste bevalt!
Ik heb een mama app (logo is een vrouw met blond haar) voor op mn tablet. Gister geïnstalleerd omdat ik een positieve zwangerschapstest in mn handen had (joehoe!) ik vind m vrij duidelijk. Nu ben ik wel benieuwd naar de leuke apps voor op mn iphone
ik heb happy pregnancy is wel in het engels maar wel super leuk elke week een plaatje zodat je kan zien hoe je baby er uit ziet elke week een update met lengte en gewicht en tot hoe hoog je baarmoeder ongeveer zit ook geeft ie handige tips qua eten, sporten enz je kan je gewicht bij houden en evt later je schopjes en ween