Wat vinden jullie hier van?

Discussion in 'Zwangerschap' started by NRR, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NRR

NRR Actief lid

Apr 16, 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Hello

Gistermiddag is mijn vriend vertrokken om nog een avond en nacht te kunnen feesten met vrienden voor oud en nieuw. We hadden afgesproken dat hij wel af en toe een appie zou sturen. Na 12 uur vanacht krijg ik een vluchtige nieuwjaarswens en werd ik vervolgens genegeerd. Oké, zal wel heul gezellig zijn. Vervolgens is meneer zijn telefoon leeg om 2 uur 's nachts (hoor ik achteraf) en heeft hij geen oplader bij zich. Om 14.00 uur vanmiddag nog niks gehoord, dus maar mensen gaan bellen. Toen uiteindelijk zijn locatie en gezondheid bevestigd werd heb ik besloten het maar los te laten. Pissig was ik toch al. Meneer stuurde om half 4 dat hij ontwaakt was, om +- 18.00 uur was hij thuis. Nu ik net het gesprek wilde aangaan of hij dit ook niet wat overdreven vond (ik zat hier dus nieuwjaarsdag in me uppie) mocht ik niet zeuren, want "poehh wat een misdaad zeg, je wist toch dat ik wegging?". Hormonen of niet, ik zit hier neigingen te onderdrukken die strafbaar zijn en probeer niet te gaan gillen... MIJN VRAAG: wat zouden jullie zeggen of doen?? Ik ga me afvragen of ik me dan echt aanstel. Even voor de duidelijkheid, dit is zeker niet de eerste keer.

2. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Ik zal mijn mening maar niet echt geven..... Maar ik denk dat ie blij mag zijn met jou!!

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hij laat jou thuis om te gaan zuipen? Zijn vrouwtje wat zijn kind draagt? Nou... Het enige wat ik kan zeggen... Hufter! Dat ie überhaupt t lef heeft je alleen te laten, jullie laatste oudjaarsdag en avond met zijn 2... Egoïstisch! Pff...

Zooo mij slaan de hormonen nu ook.om de oren, dat moest die van.mij zijn.. hahah.. succes meid...

4. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nou overdreven reactie hierboven.. Volgens.mij geeft ts zelf goedkeuring?

Dat hij zo laat thuis,komt vind ik ook echt niet normaal!!

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat ie een nacht met vrienden doorbrengt oke.
    Hij zou mij ook niet elke keer een appje hoeven sturen.
    Maar de volgende dag om 18.00 een keer komen aankakken had voor mij ook niet gehoeven.

Heb er trouwens zo wie zo een hekel aan om achter iemand aan te moeten bellen. Hij had best even berichtje kunnen doen met een telefoon van een vriend.

Dus vind het niet heel erg overdreven van jou.

6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Ik ben liever niet zo van het zeiken en je vriend betuttelen maar ik zou me rond uit kut voelen als ik alleen zit met oud en nieuw haha. Maar dan moet ik ook wel zeggen dat dát altijd een speciale avond voor me is! Kijk er maanden naar uit. Nja een uurtje of zo prima, maar zo lang als wat jij beschrijft.

En als je dan afspreekt dat hij in elk geval nog een keer lekker oud en nieuw gaat vieren dan kan ik dat ook nog begrijpen maar dan zou ik het toch fijn vinden om nieuwjaarsdag samen door te brengen.

Het ergste vind ik nog het niks laten horen haha

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Misschien proberen het toch bespreekbaar te maken.. Als jullie kindje er straks is zal hij ook verantwoordelijkheid moeten nemen! Even laten weten waar hij is en dat alles oké is, is toch niet te veel gevraagd denk ik?! Je niet laten doen zou ik zeggen.. Maar is soms makkelijker gezegd dan gedaan.. Succes..!

8. NRR

NRR Actief lid

Apr 16, 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ja heb inderdaad goedkeuring gegeven, maar heb m wel eerst gevraagd of die bij mij wilde blijven. Daaruit volgde zo'n enorme discussie dat ik dacht nou vooruit, nu is er nog geen baby. Maar dat tijdstip!!! Daarentegen zit het me erg dwars dat ie onbereikbaar was, wat als ik plotseling lag te bevallen (wel erg vroeg maar je hoort veel enge verhalen soms). Als ik wat zeg wordt ie helemaal pissig, krijg gelijk de vraag of ik heel de avond zo blijf zeuren. En ik vraag het nog expres op een normale toon. 18.00 uur thuis op de bank ploffen en darten aanzetten. Woede heeft plaatsgemaakt voor verdriet momenteel eigenlijk.

9. Laub

Laub Actief lid

Oct 17, 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow dat zou ik dus echt niet pikken. Ik zou denk alle deuren van binnen op slot doen, want dan hoeft ie echt voorlopig niet meer binnen te komen. Of zorgen dat ik zelf weg ben en niet laten weten waar ik ben, dan kan hij zich ook even zorgen maken.

10. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Prima dat hij weg wilt en jij goedkeuring geeft maar zo op deze manier en zo laat pas thuis komen Pff dat had mijn vent ook niet moeten proberen

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Het gaan stappen, prima. Maar het onbereikbaar zijn én menen dat je pas om 18u aan kunt komen kakken??? No way! Die had aan mij een hele hele kwaaie...

12. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

Apr 3, 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Tjha dat weggaan en weg blijven is nog wel te doen.
    Maar dat hij dan niks laat horen dat zou ik ook op zijn zachtst gezegd irritant vinden. Daar heb je ook concreet iets over afgesproken dus daar mag je iets van zeggen.

En misschien een keer koekje van eigen deeg?
    Met een vriendin eten filmpje logeren en dan 1 apje en andere dag thuis komen rond zessen. En dan kijken hoe nuchter meneer zelf nog is. Ervaren komt vaak beter binnen dan een "gesprekje" misschien ook wat laag maar ach hormonaal kun je et ook nog op gooien. : )

13. NRR

NRR Actief lid

Apr 16, 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Heb dus inderdaad boven een koffer klaargezet, eerst volgende keer drop ik dat ding met zijn kleren op het adres waar die dan zijn roes uitslaapt. Zoals ik al zei, dit is zeker niet de eerste keer (ook niet meer op 2 handen te tellen inmiddels denk ik, heel veel vrijdagavonden liepen zo). En waar hij zich eerst nog schuldig voelde, heeft dat nu ineens plaatsgemaakt voor een hele arrogante houding. Zodra ik weer probeer het onderwerp aan te snijden loopt ie weg of begint ie onwijs te "bitchen". Heel gezellig hier, wil bijna zeggen ga aub weer weg.

14. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Onverantwoordelijk, boerenpummel-gedrag....
    Daar moet hij wel wat aan veranderen straks als hij vader wordt...

Het gaan stappen en blijven slapen is voor mij echt geen probleem. Dat doen wij soms (tegenwoordig heeeeel soms) ook nog wel eens, maar hij moet echt ten alle tijden bereikbaar zijn vind ik.... en een beetje meer fatsoen hebben dan pas om 18 terug te komen.

15. mausyi

mausyi Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,452
    0
    36
    Oi dat zou hier voor ontploffing zorgen 😠 geen berichtje of een belletje kan ik echt pislink van worden. En dan thuis komen en die *piep* tv op zijn darten te zetten. Dat ging hier niet gebeuren.

16. NRR

NRR Actief lid

Apr 16, 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ben toch zo blij om te lezen dat ik toch geen verschrikkelijk aanhankelijk dramatisch zeikwijf ben.

17. Dubbelbloed

Dubbelbloed Actief lid

Sep 25, 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik zat middernacht jankend op de bank omdat hij niet op tijd thuis was om 1u. Jouw man komt pas om 18u thuis...

Enig advies wat ik kan geven is bij jezelf blijven en poot stijf houden. Mijn vriend is jaren niet uit geweest en nu ik zwanger ben moet hij opeens gaan stappen. Hij reageerde ook erg nonchalant maar gelukkig ziet hij nu in dat hij moet veranderen. Hij mag blij zijn dat hij uit mag gaan en dat ik hem zijn plezier gun. Daartegenover staat dat hij op een normaal tijdstip thuis komt of fatsoenlijk contact op neemt.

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Naja blijk baar ben ik niet dr enige die dat vind.. zit jij maar eens alleen, zwanger, op een feestdag die je met zijn 2je in luid. Omdat je bent wil stappen? Hij wil ook een baby.. Vind echt een rot streek. Als het een gewone vrijdag pf zaterdag was, prima. Ts zegt ook nog eens hem gevraagd te hebben thuis te blijven maar meneer ging liever zichzelf te buiten... Nee die hoefde ik de komende 72 uur biet te zien

19. Pimkey

Pimkey Bekend lid

Jan 1, 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef je groot gelijk! Vind jouw reactie eerder mild, dan dramatisch. Mijn man gaat ook regelmatig op stap, ook gister. Maar die checkt vaak z'n telefoon om te kijken of thuis alles onder controle is, nu ik weer zwanger ben helemaal... Hij zou in het geval van een lege telefoon of naar huis gaan of tijdelijk van iemand een telefoon lenen en aangeven aan mij dat mocht er iets zijn dat hij bereikbaar was op het nummer van deze persoon.

Maar hier wordt altijd thuis geslapen. (Of het stappen moet in een andere stad/dorp zijn ivm vervoer)

Wellicht is hij wat nerveus voor de komst van jullie kindje? Dat hij daarom denkt nu 'nog een keer uit de band te moeten springen', gewoon omdat het nog kan. Blijft bijzonder dat hij na deze actie pissig is op jou. Maargoed moe+drank+kater is nooit bevordelijk voor de sfeer en het incasseren...

Heel veel sterkte meis! Tijd voor een goed gesprek! Persoonlijk zou ik niet meteen koffers pakken enz. En hopen dat deze actie bij een paar incidentjes blijft.

20. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Nou eeeehhh t moest mijn vriend niet zijn, sorry...

Share This Page