Ik had ook een topic aangemaakt bij 'miskraam', maar dat blijkt het gelukkig niet te zijn Maar het gaat om het volgende: Ik ben 13 weken zwanger en heb na het vrijen een bloeding gehad. Volgens de verloskundige is dat normaal, omdat alles meer doorbloed is dan normaal. Maar om me heen hoor ik het echt nooit. Gebeurd het echt zo vaak en moet ik me nu elke keer tijdens het vrijen zorgen maken?
hey! maak je maar niet druk! ik heb dit ook gehad en ben nu bijna 20 weken zwanger.alles is idd beter doorbloed door de zwangerschap en het is niet echt iets om je druk over te maken.
Hier ook een paar keer gehad, laatste keer met 16 weken. Mijn vk zei ook dat het na sex heel makkelijk kan. Ik moet bloedverlies wel elke keer melden, want als het te vaak gebeurt, is het misschien beter om wat rustiger aan te doen wat dat betreft. Meer voor de zekerheid... Maar in principe is het onschuldig, als je maar geen krampen hebt en het bloedverlies na een dag of 2 weer helemaal over is.
Oké bedankt voor de reacties. Ze zei niks over elke keer melden, alleen dat we nu even een paar dagen rustig moeten doen.
Ik had het ook aan het begin van mn zwangerschap, tot een week of 12 geloof ik. Is dus wel over gegaan (gelukkig, vond het niet echt romantisch )
Ik heb het eenmalig gehad idd met de sex wat voorzichtiger doen. Nu ligt er een gezonde zoon naast me
Ik heb het vorige week ook gehad (toen 16weken) schrok mij rot. Het bloed liep gewoon langs mijn benen naar beneden.. Maar het was ook gelukkig zo weer weg. Maar dat wil niet zeggen dat je niet ongerust bent, ik vind het maar niks. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook weleens, bij de tweede niet en nu dus weer wel. Maar heb het nog nooit zo erg gehad, dus nu maar rustig aan doen.