benieuwd hoe deze (2e) bevalling zal beginnen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lidia, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden..

hier een moeder van een zoon van 2 jaar en nu hoog zwanger van de 2e telg maar ik ben zoooo heel benieuwd hoe deze bevalling zich zal gaan aankondigen..

bij mijn 1e beviel ik met 39 weken en verloor ik eerst mijn slijmprop en duurde het 10 uurtjes en toen was meneertje er..

nu ben ik steeds aan het denke ook is dit een wee of is dit nu meer slijm als normaal :rolleyes: hihi gek wordt ik van mezelf vooral omdat ik het zat ben(last van bekkeninst ) en heel graag wil dat ze komt..

ben wel benieuwd wie van jullie heeft/had dat ook en was de 2e(of 3e,4e enz) bevalling echt zo anders als de 1e?

groetjes Lidia

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja die van mij wel bij de anderen ging het ook anders elke bevalling is anders

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben ook heel benieuwd. Mijn zoontje wordt woensdag 2 en bij hem braken mijn vliezen en de volgende ochtend was hij er. Dit was met 37'2. Merk dat ik mijzelf er heel erg op moet attenderen dat het wel eens langer kan duren. Dat ik ook over de 40 weken heen ga. Al hoop ik dat natuurlijk niet. Maar vind het ook wel spannend of mijn vliezen eerst breken of dat mijn weeen beginnen. We moeten afwachten. :)

4. m0slimaatjuh

13 mrt 2009
    63
    0
    0
    Haha, ik was bij mijn zoon bevallen met 40 weken en 5 dagen en verloor als eerste slijmprop.
    Morgen ben ik 40 weken zwanger en ben benieuwd of ik weer ga bevallen met 40 weken en 5 dagen. Ziet er naar uit dat ik in ieder geval over de 40 weken kom.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    voor mij duurt het nog even;)
    Maar ik hoop zo dat deze bevalling anders zla gaan!
    Bij Eva ben ik ingeleid met 42 weken....zou prachtig zijn als het nu vanzelf begint en t liefst wat eerder haha

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    haha ik heb het nu bij mijn derde ik heb ook behoorlijk in de lappenmand gezeten dus van mij mag ze zo rond 38 weken wel komen.Bij mijn eerste was ik 40 weken en 5 dagen en had ik snachts al een beetje weeen niet echt pijn en smiddags verloor ik mijn slijmprop en 1,5 uur later was hij er.Bij de 2e kreeg ik met 38 weken weeen na een potje stoeien in bed met mijn vriend (hihi)de weeen begonnen smorgens en 2,5 uur later was hij er.Nu heb ik al regelmatig voorween harde buiken en dan denk ik ja dit is het(het soms harde buiken om de 5 minuten)maar gelukkig zit alles nog potdicht want ik ben nog veeel te vroeg dus bij mij waren het 2 verschillende bevallingen.
    Oh ja en bij de eerste totaal geen pijnlijke weeen het was zo gebeurt ik dacht zo wil ik er nog wel 10.En bij de 2e dacht ik dat ik dood ging van de pijn dus dat was ook verschillend.
    groetjes eva

7. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik beviel met 41 weken maar zou weer tekenen voor zon bevalling van 4uurtjes wel ingeknipt maa rdat kam door een enorm stekre bekkenbodemspier (lang leve paardrijden haha) dat zal nu wel meevallen
    maar dan moet deze meneer wel gaan draaien want t is nog steeds een stuiterbaby, anders draaien ze m misschien nog als hij t neit doet maar wil dat eigenlijk niet ivm navelstreng vind t een erg eng.
    En een stuitbevalling doe ik absoluut niet want deze zal wel 8pond wordne als t niet groter word

Deel Deze Pagina