Jawel, eindelijk groeit mijn buikje . Nu ben ik aan het kijken naar leuke zwangerschapskleding... Het liefst van natuurlijke, zachte materialen en niet synthetisch, wat je erg veel ziet. Daarbij, heb een kleine maat (behalve de groeiende maat), maar spijkerbroeken normaliter maat 26 en shirtjes een s-je... Leuke jurkje, een fijne zwangerschapsjeans, lekkere yogabroek en leuke tops en vesten? Hou zelf van een natuurlijke 'look' niet teveel frutsels enzo. Wie heeft er tips? Ben erachter dat veel 'bekende zwangerschapskledingmerken' wel van synthetische materialen zijn en vaak erg ruim vallen. Wat zijn jullie ervaringen met fijne kledij die niet al te 'tuttig' is? En iemand advies mbt relatief kleine maat (34/36/s)? Wat valt mooi? Ben benieuwd! X
Ik heb een zwarte linnen broek gekocht bij de h&m ik kon ook niks vinden, alles was te groot! Maar bij de h&m heb ik 1spijkerbroek en 1zwarte linnen broek gekocht en die zitten goed. Ik heb ook een kleine maat. Ik lees verder even mee want ben wel nog steeds zoekende. Succes ermee!
Ik heb bij C&A een hele leuke broek gekocht, een strakke jeans met een buikband. Verder een shirtje bij de H&M en een legging van de lidl, maar niks meer. Ik kan het nog redelijk redden met wijde t-shirts en topjes alleen de broeken lukken niet meer. Ik heb trouwens ook een maatje 34.
Thnx meiden! De lange shirts van Vila in hemdje model, tshirt model en met lange mouwen draag ik nu nog in maatje xs/s, maar ga anders doe shirts gewoon een maatje groter kopen, dragen erg lekker. Minerva, hoe valt Noppies dan? En welke merken van Zalando zijn ook geschikt voor de 'kleinmatigere' zwangeren?
Miranti, daar was ik vandaag, maar viel me op dat veel echt van synthetisch materiaal was. En bijna alle s-jes waren al uitverkocht of zaten nog te groot , zoals de colbertjes...
Ik hb ook maat 26 en xs/s van boven. Heb nu een skinny van love to wait en een spijkerlegging van love to wait. Deze zitten perfect. Maat 27 Noppies en mamalicious vallen ruim. De noppies legging/tregging xxs zat ook perefct.
Oh dat is jammer! Ik let niet op welke stof het is sorry.. Toen ik er laatst was waren er juist heel veel s-jes! Maarja, die kun je net mis lopen ja.. balen hoor!
Op het materiaal let ik niet zo. Maar mijn ervaring met maten is; Noppies (broeken valt groot!). Ik heb er eentje nog met de kaartjes eraan in de kast liggen in de hoop dat ik erin groei, maar tot op heden helaas. En ik ben al flink aangekomen! H&M. Verschilt per item, maar kleinste maat valt vaak lekker klein. Gewoon een berg bestellen en wat niet past, stuur je terug. Prenatal. De s-jes van Prenatal vallen te groot, is meer m. Miss Etam. idem dito C & A. idem dito Mama-licious. Vallen klein, vooral de treggings! Ik zou niet teveel shirts/jurkjes kopen met voorgevormde buik. Want voordat dat stuk stof gevuld is, ben je bijna bevallen. Gewoon je huidige kleding een maatje groter. En veel van je huidige garderobe vormt ook wel mee, is mijn ervaring. Maar nieuwe broeken zijn wel een must. Voor de zomer vind ik jurkjes aangesnoerd onder de borsten ook erg leuk, bij je buik is dan voldoende ruimte. En deze jurkjes vind je ook in de "normale" collectie. Shopse
Nooit positie kleding gekocht eigenlijk. Weet wel dat de h&m kleren hebben die heerlijk katoen zijn enz
Ik heb niet een hele kleine maat maar ik kan je adviseren niet teveel echte zwangerschapskleding te kopen. Ik heb jurkjes gekocht die je aansnoert onder je buste en ook in dezelfde modellen tunica's. Die jurkjes en tunica's snoer ik nu iets verder aan maar kon ze aan toen ik zwanger was (nog met 38 weken) en nu ook nog nu ik niet meer zwanger ben met 57 kilo en 165 cm. Bij h&m heb ik 2 zwangerschapsspijkerbroeken, 1 zwangerschapsspijkerrokje en 2 gewone zwangerschapsbroeken gekocht. Ook mijn zwangerschapsondergoed komt van de H&M, is lekker van katoen en ik draag het nu nog steeds. De basis shirt heb ik weer van mamalicious.
henm en ms mode maar veel koop ik ook maat groter omdat ik veel ook niet mooi vindt bij gewone winkels
Ik heb van Noppies een jurkje in maat s en die valt prima. Ik ben inderdaad ook erg smal van boven en neig een beetje naar xs/s. Bij Zalando kun je selecteren op maat / model / soort kleding en je kunt ook zien waarvan het materiaal is gemaakt. Ik vind er érg veel leuke (maar soms ook wel dure....) dingen tussen zitten Er zitten dus allerlei soorten merken tussen. Zwangerschapskleding online kopen | Gratis verzending | ZALANDO
Dank voor de tips lieve meiden! Wat jullie zeggen klopt helemaal, de topjes en truitjes zijn denk ik in een maatje groter dan je normaal hebt prima te doen, alleen broeken... Mijn Levi's curves die ook welmstretch bevat, gaat nu gewoon niet meer lekker zitten. Gewone leggings kunnen nog prima, maar ik draag zo graag spijkerbroeken.... En voor mijn werk moet inkook nog wel eens een colbertje aan, en die zitten nu ook echt te strak (coupe groter en het lijkt alsof mijn maag wat hoger gaat zitten). Dus naar die items ben ik wel gaan kijken. Vermoed dat mijn zomerse linnen broeken met touwtje van boven ook allemaal prima moeten blijven passen. Heb nu idd bij Noppies een colbertje in xs en een tregging in XXS besteld en bij Zalando ook een jeans slimfit, maat26/34 van mamalicious. Laat als ik ze gepast heb wel even weten hoe het mij beviel! Verder wacht ik braaf af tot buikje nog verder groeit... En bikini's, als je die een maatje groter koopt heb je toch geen speciale zwangerschapsbikinis nodig? Bij sommige dingen vraag ik me wel af of het niet gewoon commercieel is... Inspelen op de trotse buiken van 'wij zwangeren' zeg maar... Maar dank voor alle tips, heb ik wat aan! X
Mijn vriendin heeft maatje 34 en 27? of kleiner met spijkerbroeken. Zij had vooral broeken van Love2wait die zaten heel mooi want alle andere kleine maten van andere merken lubberden. Vaak te koop bij positiemodezaken.
MOO*S © for happy moms & babies! Denim]LOVE2WAIT hét jeansmerk voor de zwangere vrouw. Trendy positiemode Fitguide | LOVE2WAIT hét jeansmerk voor de zwangere vrouw.[/url] Wel prijzig zie ik maar wel fijn om tenminste 1 goede broek te hebben denk ik... Succes en veel plezier met shoppen!
Ik vind de jurkjes van Noppies zalig zitten, ik heb er nu 3 van. Ze zijn wat prijzig, maar je hebt er ook veel plezier van. Ik heb maat M, die valt precies goed. En ik heb een prachtig jurkje van Fragile, waar ik in getrouwd ben in 2010. Ook geen goedkoop merk, maar ook o zo mooi. Je moet jezelf echt verwennen met ten minste 1 mooi jurkje, daar voel ik me heel mooi zwanger door. Qua broeken kan ik je niet adviseren. Ik heb zelf een spijkerbroek van Mamalicious, maar die is te eigenlijk te kort (ik ben 1.86m). Ik ga nu geen nieuwe meer kopen, ik ben al op de helft, grotendeels zwanger in de zomer (met hopelijk lekker weer en rokjes/jurkjes dragen) en ik heb ook nog 2 linnen broeken van de H&M. Niet perfect qua pasvorm, maar wel prima en goedkoop. Bikini: ik heb een speciale zwangerschapsbikini van Noppies gekocht toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik paste toen echt niet meer in mijn eigen bikini's, ik was altijd erg slank en ik had alleen van die inimini-Braziliaanse-bikini's. Ik was erg blij met de Noppies bikini. Nu draag ik nog steeds mijn eigen (niet-zwangerschaps) bikini en dat past nog steeds prima. Ik denk dat je inderdaad niet per sé een speciale zwangerschapsbikini nodig hebt, zeker niet als je billen/heupen niet uitdijen .
Ik heb zelf van shirt een M en van broek 40. Ik kan goed slagen van Miss etam positie, H&M en mamalicious. Heb toevallig vanmiddag op de wehkamp 2 broeken besteld van Miss Etam en mamalicious.. vroeg maarja nu waren ze er met korting. Shirtjes pak ik ook een maatje groter dan normaal. De hema basics vind ik fijn. En misschien dat ik nog een paar leuke buikbanden ga bestellen over een tijdje. Basics ook.. ben ook niet van de frutsels.
Heb alle broeken van C&A. Besteld via de webshop. Wat niet paste heb ik teruggestuurd. Er zijn hele leuke broeken te bestellen in allerlei vrolijke kleuren. Heb ook wat broeken van duurdere merken, maar die van C&A zitten mij het beste en zijn helemaal niet duur.