Hai meiden! Sinds 2 daagjes heb ik het gevoel alsof ik een grote blauwe plek heb links van mijn navel.. alleen ik heb mij zeker niet gestoten en aan mijn huid zie ik ook niks. Ik heb wel al wat striae, oude en nieuwe.. maar na 2 dagen die plek in de gaten houden, zie ik daar geen nieuwe striae komen. Herkennen jullie dit?
Jep !!! Beide zwangerschappen gehad verwacht het deze ook terug . Volgens de gyn een gevoelige plek door het trallen van de kleine een blauwe plek vanbinnen zeg maar
Oja, nu ik dit zo lees, komt de ( niet zo fijne ) herkenning ! Phoe dat voelt niet fijn en ging bij mij ook niet meer weg.
Heb ik ook gehad, maar was met een paar dagen wel weer weggetrokken. Heel vreemd gevoel was het, precies als een blauwe plek, maar dan niets te zien....
Hier is het weggegaan na 5 dagen maar kreeg het dan op een ander plaatsje .... Actieve kindjes he hihi
Haha ja vind het een heel apart gevoel! Idd een soort onderhuidse blauwe plek.. dacht echt eerst dat het van striae zou zijn.. maar dan zou ik dat gevoel ook recgts moeten hebben.. maar heb ook nog zoiets gevoeld van striae.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap heel mijn buik volstaan komt door het trappen van de kleine ik zou dit wel even vermelden bij je vk
Hihi, klinkt idd bekend. Ik heb dat beurse gevoel een week gehad, ook naast mijn navel. Was idd erg gevoelig. Nu heb ik datzelfde gevoel opnieuw, maar dan iets hoger. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar ik kan mij niet voorstellen dat er kindjes nóg drukker zijn in de baarmoeder of nóg harder trappen!