Terug naar spoed of afwachten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by LeennKen, Apr 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hey girls..

Ik heb al een paar dagen last van een gevoelige maag maar sinds gisteren nacht heb ik weer last van harde buiken.. ik ben momenteel 26 weken zwanger. Ze doen pijn & ik heb ook rugpijn. Deze nacht heb ik een paar keer overgegeven. Ik ben al een paar keer aan de monitor gaan hangen omdat ik nog wel eens last heb van harde buiken. Maar sinds enkele uren zie ik zwarte vlekken voor mijn ogen.

Ik weet dat dit gewoon kan komen door een lage bloeddruk maar omdat er in mijn familie toch wel wat vrouwen zijn die een zwangerschapsvergiftiging gehad hebben (mama, zus) maak ik me toch een beetje zorgen. Ik wil ook weer niet voor niets naar spoed gaan (ze gaan weer denken daar is ze weer!)...

2. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

Jan 20, 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Bellen!

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    2,052
    0
    0
    in het noorden
    Ja inderdaad bellen...t gaat om jou en je kindje...beter 1x te vaak dan 1x te weinig hoor...en stress is ook niet goed... Echt bellen hoor!!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Bellen hoor meid! Succes!

5. Isade

Isade Actief lid

Nov 4, 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Je kunt toch altijd even bellen. Als ik jou klachten hoor verwacht ik dat ze je dan vanzelf uitnodigen om langs te komen!!

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Bellen, zeker met die familiegeschiedenis!

7. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    ik zeg ook bellen. beter bellen en het is niets dan niet bellen en iedereen zegt waarom had je niet gebeld!

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    bellen!

9. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,745
    646
    113
    Gelderland
    Bellen naar de verloskundige. Overleggen als je ongerust bent mag altijd!!!!

10. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    En?

11. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    mijn gyna is jammer genoeg met verlof.. deze week en volgende week.

Ik ben gewoon naar spoed gegaan (in het ziekenhuis waar mijn gyna zit).. daar had ik de gyna die ik bij mijn 20 weken echo ook had.. *bleh!*.. een zeer "hautaine vrouw", eerst zei ze: ja waarom kwam je dan deze nacht niet binnen zeik zeik zeik, derna was het van voor zoiet moet je toch niet komen hoor -_-. Het waren dus geen "harde buiken".. maar mijn buik was wel steen hard.. we zitten midden in de verhuis & we zijn met de babykamer bezig, dus waarschijnlijk gisteren teveel dozen leeggemaakt. Moet vandaag veel rusten maar ik had nog geen opening ofzo. Ze hebben me een uurtje aan de monitor gelegd. Hartje van baby was goed, maar ze bewoog wel niet zoveel (this normaal een heeeeeeeel actief meisje), maar ze hebben een paar bewegingen geregistreerd. En de weeën activiteit.. toen ik enkele weken geleden binnenging zeiden ze dat dit onder de 20 moest blijven.. dit zat nu rond de 25 maar de gyna zei er niets van...

12. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Beetje vaag allemaal..... maar jij moet nu echt eens rustig aan gaan doen hoor dit gaat niet goed zo....

13. shiralin

shiralin Lid

Nov 19, 2008
    32
    0
    0
    den haag
    + 1

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Heel jammer dat je zo'n botte reactie krijgt van zo'n vrouw terwijl je toch al onzeker bent en je niet wilt aanstellen!
    Ik zou het wel serieus nemen, in elk geval heel rustig aan doen en als het toch slechter wordt toch wéér bellen of naar de spoed gaan hoor! Je kindje is veel belangrijker dan hoe zo'n vrouw je ziet..

Sterkte meid!

15. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ja ik ben er ook niet gerust in.. heb nog steeds veel pijn.. en mijn buik is hard :/

16. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    En ik reageer misschien ook een beetje direct maar ik heb je eerdere topic met 24 weken al gelezen en toen ging het ook niet zo lekker dus pak ajb je rust en hou het in de gaten!!
    Dus ff lekker anderen alles laten uitpakken en neerzetten hoe vervelend dat ook is!

17. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Dat is echt niet normaal dus bel morgen desnoods met het ziekenhuis en ga naar een andere gynaecoloog maar het mag echt geen pijn doen. En laat je baarmoederhals checken of die niet stiekem al aan het verkorten is.

18. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    als het morgen nog zo is ga ik gewoon naar een ander ziekenhuis! (dan heb ik zeker een andere arts!) Echt erg dat mijn gyna net nu met verlof is! -_- Die is vele zachter en neemt alles serieus! & Ookal is het iets dat niet erg is neemt ze toch de tijd voor alles uit te leggen!

19. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Goed idee om ergens anders heen te gaan als het vandaag niet beter is. Echt doen hoor:)

20. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    En hoe gaat het nu met je?

Share This Page