Ik kan me helaas niet aanmelden ivm astma + medicatie. Heel veel sterkte, ik hoop dat er snel een goede donor gevonden word
In B kan je je ook registreren. Alleen waren er eind vorig jaar (of begin dit jaar) na een actie zoveel aanmeldingen dat het Rode Kruis de aanvragen niet verwerkt kreeg... Heel jammer... Stamceldonor.be - Doe vandaag eens iets levensbelangrijks!
Ik ben al een lange tijd donor.... Ik promoot het donor worden ook veel via mijn Facebook... Heb er helaas een dierbaar iemand aan verloren. Heel veel sterkte voor jou zus en voor jullie. Ik wens jullie alle goeds en heel veel kracht,ze zal trots zijn op een zus zoals jou.
Ik heb me een paar jaar geleden al aangemeld. Heel veel sterkte voor je zus, en voor jou natuurlijk ook! Een vriendinnetje van mij vroeger heeft leukemie gehad en stamcellen gehad van een donor en het gaat nu 20 jaar later nog steeds goed met haar. Hoop dat er voor jouw zus ook een donor gevonden wordt!
Verschrikkelijk voor je zus Ik had het al een tijdje terug aangevraagd en gisteren mijn wattenstaafjes teruggestuurd....wie weet.... Sterkte!!
Ik kan helaas niet helpen, ik ben te zwaar om hieraan deel te nemen. Wel heel veel sterkte, hopelijk vinden ze een geschikte donor voor je zus.