Sterkte. Hier al stamceldonor, gelijk toen ik 18 werd. Mijn vader is overleden aan AML; hij was al overleden voordat hij stabiel genoeg was om een beenmergdonatie te krijgen. Maar voor mij genoeg reden om gelijk aan te melden als stamceldonor, toen ik er oud genoeg was.
Ik twijfel. Heb astmamedicatie, maar niet elke dag. Heb een stollingsstoornis, maar deze komt niet uit mijn bloed. Maar vanuit mijn lever. Dus ik heb maar 'nee' in gevuld en kan het altijd nog bespreken.
Mijn oma had trouwens dit jaar AML. Ze heeft de stamceldonatie afgeslagen, ook omdat ze ouder was en kans op succes daarmee kleiner werd en kans op complicaties groter. Gelukkig kregen wij goed nieuws en was zij met maandenlange quarantaine en chemo in volledige remissie. Nu is ze al even schoon. We hopen vooral dat zonder ook wegblijft.
Ik heb me eigen aangemeld en het gedeeld op mijn Facebook. Wist niet dat het bestond, anders had ik me al lang geleden aangemeld. Sterkte met je zus
Ik heb me ook aangemeld. Wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie ontvangen. Dat is toch een van je ergste nachtmerries als moeder.
Heek veel sterkte met je zus. Hopelijk wordt er toch nog snel een donor gevonden. Ik heb me net aangemeld!
Ik kan me helaas niet aanmelden ivm schildklierproblemen. Maar wat jammer dat dit (voor mij) zo onbekend is, het is eigenlijk zo'n kleine handeling die zo'n groot verschil kan maken. Ik hoop en bid dat jullie snel een donor vinden voor je zus. Sterkte!
Ik heb ook een schildklierziekte, ook Hashimoto. Maar ik zag nergens staan dat ik me daardoor niet kan aanmelden.
Vraag ik mij ook af, lees alleen iets over transplantaties, maar neem niet dat een bloedtransfusie daaronder valt? Heel veel sterkte voor je zus ts!
Jemig, toen ik las dat je niet per se meer een punctie hoeft te ondergaan wilde ik me aanmelden, maar zelfs met astmamedicatie mag je geen stamceldonor meer zijn. Heel veel succes, ik hoop van harte dat er een match komt!
Sterkte, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat jullie snel iemand vinden...! (Hier ook schildklier gedoe....)
Sterkte! - Ik ga het weer eens aan mijn man voorleggen. Die wil dat wel doen. Zelf mag ik ook niet helaas.