Ik zou me graag willen aanmelden. Ik wist niet dat het tegenwoordig zo makkelijk ging gewoon door al bloed te donderen. Helaas ben ik op het moment ook te zwaar... maar ik houd dit zeker in mijn achterhoofd. Wat goed dat je dit doet, ik hoop dat veel mensen zich zullen aanmelden en er matches gevonden gaan worden. Heel veel sterkte en ik hoop op het allerbeste voor je zus.
Voor iedereen die om (medische) redenen zich niet op kan geven: voel je niet schuldig. Voor bijna iedereen die een stamceltranspantie moet ondergaan is een geschikte donor te vinden. Alleen als je een hele afwijkende hla-typering hebt, wil het nog wel eens een probleem geven. Stamcellen zijn mn gewenst van mensen van (oorspronkelijk) niet-westerse afkomst, omdat deze mensen vaker een afwijkende hla-typering hebben. Doordat er doorgaans genoeg donoren zijn binnen het huidige aanbod, is de kans dat je uberhaupt opgeroepen wordt heel klein.
Mijn man en ik waren al aangemeld. Ik zou iedereen willen vragen om zich óók aan te melden, want nu is het misschien voor een vreemde maar een volgende keer kan net zo goed een dierbare getroffen worden door deze rot ziekte. En het is inderdaad een relatief kleine moeite voor zoiets groots wat je niet alleen de patient kan geven, maar ook al diens vrienden en naaste familie. In dit geval bvb een klein ventje wat z'n moeder dan niet hoeft te missen, een echtgenoot z'n vrouw, een moeder haar dochter en deze lieve TS haar zus. Heel veel beterschap en sterkte voor je zus Kim! 🙏🙏🙏
Maand geleden al aangemeld. Krijg de speekselset deze week denk ik. Met mijn hashimoto mag je gewoon meedoen maar wel alleen als je goed ingesteld bent.
Wat heb je een mooie zus en wat heeft ze een prachtig ventje gekregen. Ik hoop van harte dat ze beter wordt. Ik heb mij aangemeld en ga kijken of mijn vriend ook te porren is. Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk voor je zusje, ik hoop dat er een donor gevonden wordt. Ik wilde mij ook aanmelden n.a.v. jouw verhaal maar ik werd afgewezen vanwege mijn BMI. Nu ben ik al een tijdje bezig met afvallen dus wanneer ik onder de 30 zit probeer ik het gewoon weer. Sterkte!
Ik ga me ook aanmelden, en laat het vanavond ook mijn man even lezen, meld ik hem ook gelijk aan als hij dat wil. Wat ontzettend erg voor je zus... Zoiets gun je echt niemand.