Hoi hoi, In mijn lies of net boven mijn lies voel ik het ook wel af en toe (trekkerig) , maar de pijn zit ook echt in mijn zij. De pijn in mijn zij is net zo'n gevoel als je weleens veel te veel gegeten hebt.....
Hmmz geen idee wat dat dan is?! Je moet morgen weer naar de huisarts toch? Hij weet het vast wel! (zou wel handig zijn hihi)
Ik heb de urine afgegeven vanochtend maar de assistente had geen tijd om het op dat moment na te kijken, ze zou me wel bellen zei ze. Ik vind het wel lang duren nu, heb zo'n pijn in mijn zij en heb af en toe temperatuurschommelingen.... dus maak me constant ongerust. Het potje urine wat ik vandaag in de ijskast had gezet ivm moeders voor moeders, was na 3 uur ineens helemaal verkleurd. Lijkt net sinaasappelsap kan er niet doorheen kijken. En nu na het lange staan zit er een flinke laag wit spul onderin het potje ( echt heel troebel) Ik heb de vraag al op het forum gesteld of de verkleuring door de koeling kan komen en iemand zei van wel maar blijf me toch ongerust maken. Wachten duurt lang pffff Nog bedankt dat je er naar vraagt
Ow, de huisarts belt me net en ze zei dat de urine helemaal schoon was. Ik vroeg over die pijn in mijn zij en toen vroeg ze of ik last had van mijn ontlasting..Ik zei dat dat wel een beetje moeilijk ging waarop zij zei dat het wel daarvan kon komen ... Naja ik kijk het wel ff aan.
ok... Dus helemaal geen eiwitten meer? Wat zei ze over de rare kleur van je urine (weet niet of het normaal is dat het verkleurt?). Ja, het kunnen je darmen zijn, heb echt geen idee. Als het te erg wordt moet je ze weer bellen hoor!
Ze zei niks over eiwitten alleen dat het schoon was mijn urine, en wat betreft die rare kleur, het ene potje( 1 voor de ha en 1 voor mvm) die ik naar de huisarts had gebracht was niet raar van kleur. Wel troebel maar niet zo raar als deze. Ha die ook wel in de koeling gezet maar rond half negen al uit de ijskast gehaald. Heb haar dat niet vertelt haha vind ik voor schut. Zal vast wel door de kou komen? Is urine trouwens wel troebel als je zwanger bent? Liefs Sabrina