Wie wil er meedenken of heeft er suggesties?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ganesh, 29 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hallo dames,

Mijn man en ik zijn volgende maand 10 jaar samen. Dit willen graag vieren door een weekendje ergens naar toe te gaan (liefst buitenland zoals; parijs, berlijn, praag, italie, maar mag ook gewoon nl zijn).

Nu ben ik rond aan het kijken maar kom toch steeds op een prijs van bijna 1000 euro. Dit vind ik erg veel voor 2 nachten.
    Vaker hoor je om je heen dat mensen erg goedkoop weggaan.

Hebben jullie misschien suggestief? Als het buitenland is het liefst met vliegtuig, van vrijdag tot zondag. We willen onze dochter graag meenemen :)

Andere ideeen zijn ook welkom want het is een kado voor mijn man.

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    vliegen met ryan air, wizz air, easyjet. Vanaf rotterdam eindhoven of misschien weeze.Is vaak al een stukje goedkoper. Al kom je snel richting de 100 euro pp.

Als dochter mee gaat is misschien ipv een grote hotelsuite, een airbnb appartment een leuk alternatief.

Verder zou je met een (nacht)bus of ice/thalys kunenn gaan (voor parijs keulen of berlijn vaak goed te doen). Is soms goedkoper, maar soms ook niet, dus goed kijken.
    Succes

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zou eens kijken bij slangen reizen!;)

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Idd air bnb of lokale vvv's opzoeken op internet met appartementenbijvoorbeeld.
    Tickets idd via ryan air etc.

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    wij hebben om dezelfde feestelijke reden een lang weekend londen geboekt via travelbird.nl (3 nachten 4- sterrenhotel incl ontbijt en vlucht vanaf Eindhoven voor ongeveer 280 euro pp (eerste weekend december)) Daar hebben ze veel leuke aanbiedingen voor citytrips!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Idd via ryan air.
    Wij gaan nu in nov 1 nachtje 2 dagen met onze zoon van 4. Vlucht voor ons 3 102,- en hotel incl ontbijt 98,-.
    Transfer vliegveld/hotel met trein +- 30,- retour.

Gaan naar londen. Vliegen 8u heen en 19u terug.
    240,- zijn we dus 2 hele dgn weg met zn 3.

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wij zijn voor ons 10 jarig jubileum 5 dagen naar Berlijn geweest. We vlogen voor € 19,- pp per vlucht dus €78,- in totaal en hadden een prachtig appartement met ontbijt in een leuke wijk op loopafstand van het Alexanderplatz. Voor 4 nachten betaalden we € 526,-
    Berlin Prenzlauer Berg Mitte Alexanderplatz Apartments

In alle eerlijkheid zeg ik erbij dat ik de vliegtickets + appartement vroeg heb vastgelegd.

Travelbird heeft vaak mooie aanbiedingen! Of sedert escapes?

Deel Deze Pagina