Ik heb zo'n geweldig jurkje gezien die ik mijn meisje ook voor Sinterklaas wil geven. Ik heb alleen nog niks van het merk zara en weet dus niet hoe dit merk over het algemeen valt. Ze zit nu in 74. Laatste meting 73 cm. Dit is em TRICOT JURK MET HARTENPRINT - Jurken - Baby meisje (3 - 36 maanden) - KINDEREN | ZARA Nederland
Mijn ervaring,met kleertjes van zara is dat ze redelijk ruim vallen. Maar heb een jongetje, misschien is dat met meisjes kleding anders
Ik heb juist de ervaring dat het wat kleiner valt. I heeft een aantal dingen in maat 9-12 mnd en die maat is soms al wat krap voor haar (op 2 joggingbroeken na). Tot nu toe verschilt het wel erg per kledingstuk maar heb nog niet iets gehad dat echt groot viel.
Inderdaad klein en smal. Maar mijn meisje is dan ook een proppie. Ik neem standaard een maatje groter...
Mijn meisje was vorige week op t CB 58 cm en 5340 gram en past nu de 3-6 maanden kleding van Zara, en is nog wel een vestje in de 1-3 maanden die ze past, maar dat is echt nog maar net aan! Ik geloof dat het dus 68 is wat ze nu draagt van zara, terwijl ze sommige merken nog net in 56 zit, en de meeste nu net in 62... Ik vind het dus ook heel erg klein vallen! (maar wel erg leuk!!)
Als je je vast houdt aan de cm die in de kleding vermeld staat valt het hier redelijk goed, maar niet als je je vasthoudt aan de leeftijdsindicatie! nu is ons meisje niet heel groot (70cm), maar kleding voor 9-12 mnd is voor kindjes van 78cm, en daar zwemt mijn dochter nog in. dus wij houden vast aan de cm! btw, hier ook een zara fan en wow: mooi jurkje!!