Leukste attractiepark

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamav2boefies, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Die van ons vonden Drievliet heel leuk vorig jaar, en zij willen dit jaar weer gaan. Ik vind het meer geschikt dan Efteling (ook leuk, maar erg groot en vind ik minder geschikt voor je jongste) Drievliet is echt een familiepark, je kan vrijwel alles samen met je (jonge) kind/-eren doen. Wij ouders vonden dat erg leuk! En je loopt niet je benen helemaal uit je lijf zoals in de Efteling. In één dag hebben we denk ik 95% vd attracties kunnen doen.

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    slagharen, avonturenpark Hellendoorn, de Waarbeek in Hengelo

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik begrijp nooit dat mensen zeggen dat de efteling niet leuk is voor driejarigen of dat vierjarigen onterecht het volle pond betalen.. Ze kunnen bijna overal in! Voor de paar dingen waar ze niet in kunnen krijg je ook wat terug:
    De polka marina
    de oude tuffer
    de traptreintjes
    volk van laaf
    Anton Pieckplein
    de grote draaimolen

en dan reken ik het sprookjesbos en de carnaval festival niet eens mee, omdat daar ook veel volwassenen komen.
    Ik vind de efteling voor ukkies fantastisch en de volledige prijs vanaf 4 jaar volledig terecht :)

Bobbejaanland vind ik voor kleine kinderen echt niet geschikt. Hellendoorn is erg leuk en nooit druk, Julianatoren is wel oke. Voor Hellendoorn niet het waterpark, daar heb je met kleine kinderen bijna niks en je kunt er niet eens fatsoenlijk zitten.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.674
    1.432
    113
    De efteling is zeker leuk hoor, maar ik vind de efteling erg duur en voor ons ook erg ver weg, dus zouden wij sneller voor hellendoorn kiezen die zit hier echt om de hoek, daar komen we dus beduidend vaker en even spontaan terwijl de efteling echt een gepland uitje is en een park waar we echt niet jaarlijks komen ;). Voor dagje hellendoorn zijn wij 50 euro kwijt, aan entree parkeren en heen gaan, efteling zijn we alleen al 50 euro aan benzine kwijt dus in dat opzicht is voor ons de prijs kwaliteit verhouding een beetje weg.

Ooh en pssst stiekem vinden wij disney vele malen mooier en leuker dan de efteling :D.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Na de efteling zeg ik Drievliet. Kleiner, wel overzichtelijk en ook wat spannende attracties voor de oudste.

Slagharen vond ik echt niets aan, vanwege de vele (in mijn ogen overdreven) lengtebeperkingen.

Deel Deze Pagina