Aangezien ik bij Rotterdam woon ga ik altijd maar naar Blijdorp, maar ik wil ook wel eens wat anders. Wat vinden jullie een leuk dierenpark? Graag niet in Groningen, Friesland of Limburg o.i.d. want dat is wel heel ver. Is Ouwehands in Rhenen leuk bijvoorbeeld? Of Beekse bergen?
Ik vond Ouwehands mwah.... Dierenpark Amersfoort vond ik erg leuk en ik ben laatst nog in Burgers Zoo in Arnhem geweest, ook erg leuk!
Te ver weg, en de meningen verschillen nogal, maar ik vind Wildlands leuk. Amersfoort en Rhenen vind ik ook leuk.
Denk idd dat Amersfoort erg leuk is voor je oudste. Heel veel klim en glijbaan dingen rondom de verblijven... misschien dat je jongste daar nog net iets te klein voor is.
Ja Amersfoort! Verbaasde me echt hoe leuk het daar is! Nooit aan gedacht want dacht altijd dat Blijdorp "het" was. Maar vind Amersfoort veel leuker!
Wildlands is ook leuk, 2 uurtjes van Rotterdam, volgens Maps. Burgers Zoo zijn we ook eens geweest, ook mooi. We gaan van 't zomer een keer naar Ouwehand.
Burgers Zoo, Amersfoort en Dierenrijk Nuenen. Laatste heeft overal speeltuinen tussendoor en enkele plekjes waar je voer kan kopen voor de beesten te voeren.