Leukste: de robijn reclame met dat dansende beertje. Ik word er altijd écht happy van en stop gewoon even met praten als die op komt Ergste: de Doritos reclame waarbij de ene gozer, de vinger van de andere opeens aflikt. De manier hoe hij daarna “hmmmm cheese” zegt, geeft mij echt braakneigingen.
Of die reclame van die blokjes voor in de vaatwasser. Dan laten ze twee keukens zien: eentje spiegelglad, wit en lichtblauw. De ander in taupe en warm bruine kleuren. Eén keer raden in welke keuken de afwas schoon en glanzend is, en in welke keuken die vies is... Pure misleiding
Ergste reclame met stip op 1: Eyelove! Waarom moet je in vredesnaam zo overdreven hysterisch Eyelove zingen? En kan je niet gewoon om een multifocale bril vragen? Echt als ik dat hoor krijg ik zin iemand te stompen. Leukste..... eeeuuhhhh??
Ik vind die van tele2 wel leuk dat liedje dan haha En inderdaad van canesten vind ik vreselijk, maar ook de glorix, dettol en wc eend reclames... Pfff
Die reclame van Yarden "Mijn laatste wens" en dat een vrouw verteld over dat ze haar vakantie fotos wou laten zien of een italiaanse lunch. Die vind ik zooo irritant. Ik zet hem altijd gelijk op een andere zender. Op zo n overdreven toon praat die vrouw. Ik word er echt geirriteerd van
Ik vind die van LeenBakker zo leuk. De relatie is over, hij belt voor de bank. Je ziet verhuizers meer dan dan halve inboedel meenemen. Zij zit er niet mee. Het is de 100 dagen voordeel bij LeenBakker. ‘S avonds ploft ze met een vriendin op de bank. Helemaal leuk gestyled (net alsof ze verhuist is) Alleen bij de origineel zei die vriendin: Ik ben ook zo toe aan een relatiebreuk.
Die reclame van die vallen en stoten gel vind ik nou niet bepaald leuk ofzo, maar hoe dat meisje praat en ‘speelt’ in die reclame is wel erg schattig dat stemmetje Verder vind ik reclame’s sowieso erg irritant
Ja, vind ik ook. Ze wil iedereen laten genieten op haar uitvaart als ze relatief jong sterft. Nou, ik weet niet of ze dat wel eens heeft meegemaakt maar oh jongens, wat hebben we genoten.
Ik vind veel reklames irritant. De reklames van luchtjes vind ik echt vreselijk. Dan zijn de dames net van die krolse katten. Wat ik ook een vreselijke reklames vind is die van maaslander. Je ziet dan een gedekte tafel en een paar handen die een boterham beleggen. Ondertussen vertellen ze hoe lekker ze die kaas vinden. Met volle mond. Dat vind ik zo ranzig klinken
Ik vind de stem van de Kruidvatreclames ook zo erg. En ooit was er op de radio een reclame van Bifi. Zat dat worstje heel de tijd te schreeuwen. Ik werd er zelf gewoon agressief van.
Ja, die rare stem van Kruidvat is ook irritant. Net als die van Hema en nu op de radio van Centerparcs, klinkt als een oud mens dat mislukt kak praat ‘villlaaaguuu natuuuuure Parieeeee(s) etc.
Leuk cola. Heeft wel wat kpn met die man en vrouw. En niet leuk bijna alles. Vooral die erotisch getinte vrouwen en dan is het een luchtje of auto.
Volgend mij 1 van zonwering? En natuurlijk komen onze merken van zeeeeeerrrr goede huize. Vette kak stem overdreven r. Heel irritant. Eyelove natuurlijk. Ellende