Verschrikkelijk: die van wij kopen auto's .nl. De laatste persoon in beeld die dan zo overdreven blij de site noemt of zingt. *hurk* Niet verschrikkelijk: die van de NS, dat die oude mannen lekker gaan eten in Parijs.
TENENKROMMEND: die reclame van m&m's "It's not what it looks like", "You were gonna eat him without me, weren't you?", "now the biting makes sense!", "Pssst, Scott is home early" Ik wil m&m's niet associëren met sex. Ik wil er niet aan denken dat die m&m dacht dat dat mens sex met hem wilde maar dat zij hem wilde opeten. Ik wil m&m's niet zien als levende wezens. Ik vind echt dat ze ontzettend de plank misslaan met het hele concept om m&m's heen... Ik kan nog wel even doorgaan. Ik werk zelf als marketeer en verbaas me er altijd weer over dat zulke reclames de tv halen. Want weetje? Daar is vooraf een meeting over geweest waarbij iemand dat idee heeft gepitched en de leidinggevende zei; "JA! DAT IS BRILJANT, DAN GAAN WE DOEN!". En daar kan ik met mijn hoofd niet bij haha
HA! Dat zeg ik altijd over de Blije Doos. Dat iemand dat een keer bij een brainstorm geroepen heeft en dat iedereen moest lachen, dat snap ik. Maar dat ze serieus zeiden: "ja, zo gaan we ht noemen!", dat wil er bij mij niet in.
Ik vind die reclames van hunkemoller altijd zo stom. Vrouwen die een feestje hebben in hun ondergoed.... Echt door mannen bedacht.
Alle stereotype reclames erger ik me dood aan. Er is een bierreclame die ik grappig vind, man stapt op een Legoblokje en grijpt in slow motion naar zijn voet, met zo'n muziekje eronder. Verder spoel ik alle reclame lekker door. Vind het megairritant, vooral de tandpasta-, schoonmaak- en hygienecommercials.
Jaaaaaa, die is ERG! Wat een SLECHTE reclame. Ziet er ook mega el cheapo uit. No way dat ik daar heen zou gaan als ik mijn auto wilde verkopen.
In één van die reclames zit een Aziatische dame die er echt ongezond bleekjes uitziet. Word er altijd beetje bang van.
Chilly heeft ook weer een pareltje van nieuwe reclame. Vreselijk! Heel slecht nagesynchroniseerd ook, word er agressief van. Kan hem helaas niet op YouTube vinden.
Ik vond die reclame van Diesel leuk. Zie hem nu niet meer. Die jongen met die grote flaporen die hij laat opereren. Komt daarna een leuk meisje tegen waar hij later een kindje mee krijgt. Dat meisje bleek haar grote neus te hebben geopereerd. Zag je op het einde dat kindje lopen met flaporen. Boodschap was dat niet perfect ook perfect is ofzo. Ergste. De reclame van "wij kopen auto's punt nl". Tenenkrommend gewoon met die slechte acteurs erin
Ja, en die zingt het dan op het eind zo'n beetje alsof er even verderop iemand staat te dreigen dat als ze niet zingt, ze haar iets aan zullen doen (zo gedwongen, brrrr).
Je had trouwens een tijdje geleden ook zo'n reclame voor bedden. En die vrouw zette zo'n hele diepe stem op, ik weet echt absoluut niet hoe ik het moet omschrijven. Maar zó typisch die stem. Ze zei dan iets als: "ben jij een buikslaper? Of een ringslaper? Slaap je met een kussen of met... Bla bla" Ik ga hem zo opzoeken, want ik wil weten of jullie die stem ook zo typisch vinden
Omg, dit zei ik dus laatst ook tegen iemand over een reclame inderdaad. Ik weet niet meer welke. Maar inderdaad dat je denkt, hoe is dit door de pitch heen gekomen, in godesnaam???
Heb op dit moment niet echt reclames die ik heel leuk vind.. ik erger me vooral aan: -alle tandpasta of tandenborstel reclames -antikal, mr proper en andere buitenlandse/nagesynchroniseerde poets reclames -tell sell achtige dingen -tele 2
Geld een scheerreclame van bolt king of zoiets waarbij een man ipv het scheerschuim op zijn gezicht smeert dat net buiten beeld tussen de benen aan brengt? Ik vind hem iniedergeval wel geinig.