Gewoon reclame op zich is ontzettend irritant! Ik heb nou nooit bij een reclame van ja dat ga ik halen! Heb gewoon mn producten en anders zoek ik wel recenties op op internet. Vind ook dat de meeste reclames echt de plank volledig misslaan. En toch zit ik er iedere keer weer naar te kijken
Volgens mij nog niet genoemd maar die reclame waarin ze het hebben over hij, zij en zij hebben een lening. Volgens mij gaat het over leningen of een bank ofzo, maar als ik alleen al hoor hij, zij en zij dan denk ik al
Hahaha ik dacht dat ik de enige was die dat vind. Sjees ze hadden toch een beter passend persoon kunnen casten...
Ik ben nog steeds fan van deze reclame van Old Spice, gewoon zo ontzettend onzinnig opgezet maar in ieder geval origineel en zonder kroelse katten ehh vrouwen:
Ik vond die eerste zo onzinnig dom. Heel verhaal en dan ineens "i'm on a horse" Echt zooo grappig en dom
Waar ik echt zoooooo vreselijke hekel aan heb is de pastasaus reclame (poeder, pakje, honig) waar je een zaadje ziet ontkiemen, uitgroeien tot een plant waar een mooie verse tomaat aan komt om vervolgens een vrouw pasta saus te zien maken van een poeder uit een zakje. “Verse ingrediënten” jemig! Doe ff normaal