Omdat ik hier heel vaak negatieve verhalen lees over verkopers van marktplaats wil ik dit even met jullie delen Ik was op zoek naar een voedingskussen en heb op marktplaats een goede gevonden voor 10 euro, redelijk hier in de buurt (10km hiervandaan). Een mailtje gestuurd, dat ik het kussen voor 10 euro zo snel mogelijk kan komen halen. Nog geen kwartier later gaat de telefoon en deze mevrouw wil mij graag het kussen verkopen, ik kan zelfs vandaag nog komen, aangezien er de hele dag iemand thuis is. Prima! Als ze me het adres heeft gegeven, vraagt ze waar ik vandaan kom. O! zegt ze....ik werk in die plaats! Weet je wat, als je het goed vind, kom ik hem morgen wel even langs brengen, hoef je in die hitte ook niet in de auto te zitten. Dus nu komt ze morgenochtend het voedingskussen langs brengen voor 10 euro! Ik sta perplex!
Leuk om te lezen! Ik heb zelf ook eigenlijk alleen maar goede ervaringen met MP. Misschien is het geluk, misschien is het ook wel een beetje gezond verstand
Goed zeg Hier van de week ook een leuke, voor 25 euro een nieuwe set voor mma, en ze kwam het ook brengen terwijl ze 40 km hier vandaan woont. Ze moest ook ergens in de buurt zijn
super dat het zo ook nog kan! zie je niet vaak meer! je had beter via hyves een oproepje kunnen plaatsen, ik heb hier nog een splinter nieuwe liggen die je zo had mogen ophalen
hier ook alleen maar goede ervaringen. en inderdaad misschien een beetje geluk en gezond verstand. 2 mooie ervaringen eruitgepakt. Nintendo Ds gekocht, hij bood hem heel erg goedkoop aan (was van een van zijn zoontjes) met best veel spellen erbij. Kwam hem brengen! Alles zag er perfect uit, orignele verpakkingen en zelf beschermplasticjes! Zitband voor dochterlief gekocht. voor 15 euro. Dat was op zich al een koopje. Wij die band ophalen, meneer zat middenin een verbouwing. Heeft hem netjes opgepompt, om te laten zien dat hij nog heel was en ook laten zien dat er geen vlekken in zaten. En toen zei hij doe maar 10 euro. Zo kan het dus ook!
Dat bedoel ik. Ik had babykleertjes op MP staan en er reageerde iemand op. Ze woonde redelijk in de buurt maar had geen vervoer dus zou 's avonds komen. Nu moest ik toevallig daar in de buurt zijn dus ik ben de kleertjes gaan brengen. Kleine moeite, groot plezier toch
Ik heb eigenlijk ook best veel goede ervaringen via marktplaats moet ik zeggen als koper. Als verkoper daarintegen trek ik regelmatig nog wel eens de haren uit m'n kop uit frustratie. Bijvoorbeeld: een muziekdoosje staat op mp voor 5 euro. Dan bied iemand 4 euro.. (die ene rottige euro?!) En zo maak ik dit soort dingen best veel mee, mensen die net even een paar euro onder mijn vraagprijs zitten. Ondanks dat ik er bij neerzet dat het een vaste prijs is en het bieden heb uitgeschakeld. Dan sturen ze gewoon mailtjes... Ooohhh of laatst nog, was ook zo leuk. Iemand belde om 10:00 voor het badsetje wat ik te koop heb. Die zou ze die middag om 4 uur ophalen. 4 uur was er nog niemand. Wij weer bellen, kregen we dr man aan de telefoon. Hij wist er niks van af, maar ze was nog aan het wachten op de auto. (heel vaag) Oke, goed. Vervolgens een uur later wij weer bellen. Ja ze was nu onderweg zei ze! Half uur later was ze er nog steeds niet. Wij weer bellen, ja het ging niet door want het badsetje was voor haar dochter en zij wil geen 2ehands spullen. Ik ben echt niet snel agressief en kwaad, maar als ik dat achterlijke mens door de telefoon kon sleuren om d'r een paar hoeken te geven had ik het gedaan ook. :x Zit je de hele dag dingen te regelen en zorg je ervoor dat wij thuis moeten blijven, komen we er op het laatste moment even achter dat het niet door gaat. doordat wij zelf belden. Bah.
Wat lief van die vrouw zeg! Had laatst ook een goede ervaring. Had een ronde box gevonden op mp, voor erg weinig. Gratis speelzak zat er ook nog eens bij, dus ik al helemaal blij. Mijn moeder ging het diezelfde dag nog ophalen (woon in buitenland) en we kregen er waarempel zomaar gratis een boxkleed bij, een speeltje voor in de maxicosi en een mobile voor boven de box! Alles merk en helemaal nieuw! Gewoon omdat ze er toch vanaf wilde. Dat is toch super!
Hier zowel als koper en verkoper enkel positieve ervaringen. Zo heb ik een keer voor 100 euro een babykamer kunnen kopen van nog geen 2 jaar oud. Komen we daar zegt ze voor 10 euro extra krijg je er een lamp,speelgoed en een zak vol nieuw linnengoed bij. En vorige week nog met een voedingskussen,kocht ik voor 10 euro. Ging hem ophalen zei ze hier ajb nog 2 hoezen erbij want wat moet ik ermee.
vorige week een prima bankstel voor ja wel 25 euro helemaal blij. Bellen was wel gelijk halen prima bankje. Zelf box verkocht via mp ook prima. Het enigste was ik nooit doet is versturen alles via de deur handje contantje
wat vriendelijk zeg! heb ik ook een keer meegemaakt. HAd een speelkleed gekocht en die wilde hij wel komen brengen. was hier toch in de buurt. Vriendelijke mensen bestaan gelukkig nog steeds
Ik heb tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen! Ik heb 3 keer gehad dat mensen iets voor me kwamen brengen omdat ik destijds geen auto had, een meidenfiets voor mijn dochter, een trampoline voor de tuin en een chicco polly kinderstoel, van die grote dingen dus maar echt super dat ze dat wilden doen!
Super he zulke mensen ! Zo heb ik vorig jaar een beeld gekocht via marktplaats en toen bood ze ook aan hem na haar werk langs te gooien zodat het verzendkosten uit spaarde. Ze werkte toch in de buurt zei ze ( half uur hier vandaan was voor haar blijkbaar in de buurt )
Hier een keer bij een 'noodgeval', ernstig geld tekort en een negatief financieel vooruitzicht een advertentie op MP geplaatst, of er mensen waren die nog broekjes hadden in maatje 68 ofzo, voor weinig geld. Was een vrouwtje, kon ik 15 broekjes voor 16,75 inclusief van overnemen. Kreeg ik dat pakket binnen, zaten er ook allemaal sokjes, schoenen, shirtjes, rompertjes bij.. Zooo ontzettend lief, ik heb toen echt even zitten janken van geluk!
Oh zo hebben wij laatst de Bugaboo bij iemand in LWD langs gebracht. We moesten er toch zijn, en die mensen moesten helemaal met de trein. Nou dan gaan we er gewoon even langs hoor, kleine moeite, groot plezier!