Welke box? TWF of Bopita?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linn84, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Titel zegt het wel eigenlijk....
    Zit er verschil in deze boxen?
    Het gaat dan om model Brent van Bopita en Timo van TWF.

    Groetjes Linn
     
  2. butt3rfly

    butt3rfly Actief lid

    8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Als ik naar plaatjes google, zit er wel verschil in hoor! Maar wil je er een met lade of zonder? Op die lades zitten sowieso al andere handgrepen...

    Ik heb die van Bopita. Bevalt prima...


    Owwwwww ik zie nu dat Lieke met lade is en Timo zonder...
    Geen idee, zonder lade zien ze er wel hetzelfde uit, maar dat vind ik met heel veel boxen...
     
  3. pijman

    pijman Niet meer actief

    Ik heb me dit ook afgevraagd, uiteindelijk voor de TWF gekozen omdat mensen hem stevig vonden las ik op internet. Ik was ziek met hyperemesis thuis en kon ze niet in het echt vergelijken en heb Timo TWF gekozen. Ik vind de kwaliteit een beetje tegen vallen. De eerste box die we kregen had verkeerd voorgeboorde gaten. We kregen hem niet in elkaar gezet. Ging ik wat googelen kwam ik heel veel van dat soort klachten tegen van TWF (the wood factory) Dus een beetje spijt had ik wel en vroeg me af of ik niet beter voor de Bopita Brent had kunnen kiezen. Uiteindelijk via babydump wel heel netjes opgelost, kreeg zonder gedoe een andere box en nu die hier staat ben ik er wel content mee, maar om hem nou aan te raden ...
     
  4. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij hebben een box van TWF (Lieke geloof ik? Een met lade iig). Op zich prima, ik bedoel een box is een box, maar vind de lade wel erg stroef lopen. Bopita boxen vonden wij belachelijk duur dus vandaar voor deze gegaan.
     
  5. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    We willen een box zonder lade, omdat we een kat hebben die echt alle laden open doet...

    De Bopita is goedkoper dan de TWF, scheelt 20 euro.

    Toch maar eens naar een grotere winkel dan :D Hier stonden ze zo opgepropt dat je niet echt goed kon kijken en de stevigheid kon voelen...
     
  6. esseltje

    esseltje Actief lid

    12 nov 2009
    134
    0
    0
    zuid-holland
    wij hebben de bopita charlie
    ik vind hem mooi met de lade er onder
    is ook een beetje smaak gericht denk?

    liefs esseltje
     
  7. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Het is dat we de box van een collega gratis krijgen. Maar voordat we dat aanbod kregen wilden we voor de Bopita Brent gaan. Eigenlijk alleen voor het prijsverschil.
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Wij hadden een Bopitabox met grote la en ik was er zeer tevreden over. Uiteindelijk voor 2/3 van de aanschafprijs na 3 jaar weer verkocht. Bopita heeft toch een betere naam, dus als je hem daarna weer op MP zet, krijg je er ook vaak meer voor ;).
     
  9. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dit is wel waar ja, heb op mp gekeken voor een 2e hand bopita en het toenniet gedaan omdat ik voor dat geld een nieuwe box kon kopen :)
     
  10. typje

    typje Fanatiek lid

    14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hier voor de box TWF timo gekozen, mooie stevige box wel zonder wieltejes. Alleen kregen hem aan een kant niet in elkaar. Vanwege een niet goed voorgeboord gaatje, moesten we zelf nog doen
     
  11. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.903
    254
    83
    Hier ook de TWF Timo. Geen probleem gehad met in elkaar zetten. Hebben voor deze gekozen omdat hij steviger overkwam dan de Bopita en we hem wat mooier vonden (ziet er iets robuuster uit) en de verbindingen waren volgens mijn vader beter/steviger.
     
  12. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ik heb de bopita brent besteld.
     
  13. lovelyme

    lovelyme Fanatiek lid

    12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    En welke is het geworden :D, als je nog geen keuze hebt gemaakt, wij zijn erg tevreden over de bopita box. Heerlijk stevig! Hebben hem 2e hands gekocht en soms kunnen ze dan wat minder stevig zijn als je hem uit elkaar hebt gehaald en weer in elkaar maar absoluut geen sprake van! En die wij hebben is wat hoger dan de gemiddelde box, fijn als je wat langer bent
     
  14. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    Wij hebben de TWF met lade. (Lieke) Het in elkaar zetten viel even tegen, de gaatjes waren niet geheel passend erin geboord. Dat verbaasde ons, want de babykamer is ook TWF en dat ging zo makkelijk met in elkaar zetten, etc. Het lijkt wel alsof de box door een compleet ander bedrijf is gemaakt... Maar na veel geduw, getrek en geduld is het toch gelukt. Nu hij eenmaal staat zijn wij wel erg tevreden. Het is een stevige box. M'n man en ik hebben zelf nog wieltjes eronder gemaakt, omdat het nogal een zwaar ding is.
     
  15. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    We hebben nog steeds geen keuze gemaakt :D Gelukkig hebben we ook nog even, al wil ik niet TE lang wachten. Onze katten zullen er ook aan moeten wennen...

    Maar het viel me inderdaad op dat er nogal verschil in hoogte van boxen zit. De Bopita Brent en de TWF Timo zijn beide vrij laag geloof ik. Is dat nou iets waar wij ons als vrij lange mensen aan gaan storen of zal het meevallen? Lastig hoor, zoveel keus :D

    Hamis, heb je de zwarte besteld?
     
  16. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    Als je de box te laag vindt, zou je er zelf nog wieltjes (met block) onder kunnen maken. Dan is hij alweer een stukje hoger.
     

Deel Deze Pagina