Slaappositie verklaart de aard van je relatie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Minyaweth, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vond dit wel een grappig artikel om met jullie te delen :)

----------------------------------------

Slapen jij en je partner als lepeltjes of liggen jullie ver van elkaar af? De manier waarop een koppel in bed ligt kan veel vertellen over de relatie.

Volgens de Britse dokter Pam Spurr zijn koppels die als lepeltjes bij elkaar liggen erg beschermend over elkaar. De partner die als buitenste ligt is zeer zorgzaam en wil de andere steunen. Lig je met je rug naar je partner toe dan zijn jullie erg onafhankelijk. Het kan er echter ook op wijzen dat jullie uit elkaar groeien.
    Ligt de man op zijn rug en de vrouw in zijn armen is het een teken dat de man zijn partner emotionele steun biedt. Liggen jullie met de benen in elkaar verstrengeld, dan toont dit de enorme lust in de relatie aan

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Haha wat een leuk artikel! Als het allemaal klopt zit het met mijn relatie wel goed! :D

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

We beginnen altijd knus tegen elkaar aan maar draaien al slapend ieder op ons buik. Heel apart, we krijgen nooit mee dat we anders gaan liggen.
    We hebben blijkbaar een gezonde mix tussen beschermend zijn voor elkaar en onafhankelijkheid :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha wij beginnen lepeltje lepeltje en als we bijna slapen draaien we elkaar de rug toe.. Maar dat komt meer omdat mijn man net een kachel is als hij slaapt.. Zoo warm:D daar WIL je niet eens tegen aan liggen als je slaapt.. Maar onze relatie zit wel goed hoor:D

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Hahahaha, hier idem!

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Haha, juist..

Ik kan alleen maar in slaap komen als ik op m'n buik lig, en vriendlief moet dan van mij met z'n rug naar me toe, want anders snurkt ie en doe ik helemaal geen oog dicht :p

Maar toch zit onze relatie echt wel goed hoor :D

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het vervelende als mijn man achter mij ligt zeg maar, vind ik dat hij dan zo in mijn nek ademt. Dat wordt zo koud!

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik geloof niet in dit soort onzin.
    Wij vallen niet in elkaars armen in slaap omdat het te warm is en het ligt oncomfortabel. Dat is de reden! Meer niet!

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Party-pooper :p

10. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Wij liggen altijd VER uitelkaar!!
    Hihi Heb er een hekel aan als hij tegen me aan ligt, dan kan ik echt niet in slaap komen

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou inderdaad..je hoeft niet boos te worden ;) *grinnik*

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.293
    113
    Nederland
    Ik lig altijd op zn borst! Tot dat we allebei in een diepe slaap zijn, dan draai ik me automatisch om met mn rug naar hem!

13. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ik geloof dat ik uit elkaar groei

14. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    oh...haha..niet ik maar wij

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meestal ligt me vriend op zijn rug en ik met me rug naar hem toe , en af en toe liggen we lepeltje lepeltje :p

Het is maar net hoe ik lig en hoe hij ligt maar onze relatie is in ieder goed :)

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wie ik? :) Wel nee! ;)

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij liggen altijd lepeltje lepeltje en draaien ook automatisch met elkaar mee.

Als we gaan slapen hou ik mijn man vast en zodra ik omdraai, draait hij mee om en houd hij mij vast. En dit gaat zo heel de nacht door. Tot s' ochtends, dan scheiden onze wegen en liggen we met de ruggen na elkaar toe.

18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.874
    5.157
    113
    Home

hier precies hetzelfde mijn man is ook een echte kachel :D

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Doen jullie de hele nacht zo je best!

20. danip

danip Niet meer actief

Dat doet vast pijn :D haha!

Wij slapen of lepeltje (waarbij ik dus niet zo zorgzaam ben haha) dan lig ik in zijn armen, en dan vind ik het wel weer mooi geweest en ga ik lekker op mijn buik liggen. Ik geloof dat ik de scheiding maar ga aanvragen alvast, want dit word duidelijk niks!

Deel Deze Pagina