hoe is het bij jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi ik heb een vraagje welk soort witverlies (afscheiding) hadden jullie voor het NOD worden! en bij het zwanger zijn?

liefs

2. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    ik heb sinds kort dik witte afscheiding! gevoelige tepels, niet constant maar bij aanrakingen voelde wel dat ze gevoelig zijn! veel hoofdpijn en nogal veel last van het bekken!
    Maar ja dat kan natuurlijk nog alle kanten op he :(
    hoe zit het bij jullie? zijn er nog meisjes die binnenkort normaal hun NOD moeten hebben?

liefs lilliby

3. happymama

happymama Niet meer actief

ik had dat nu tussen mij ei en mijn ongi ben vandaag ongi geworden
    volgensmij wil t eigenlijk alleen maar zeggen dat je niet in je vruchtbare periode zit

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Bij mij betekende het feit dat ik vrij weinig afscheiding had dat ik zwanger was, de cyclus ervoor had ik veel meer afscheiding! Maar ik hoor het ook wel eens andersom, geen peil op te trekken volgens mij!

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Jammer Lisa....toch ongi

6. happymama

jah hellas maar we gaan vrolijk door

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi,
    ik wacht op mijn ongi en heb ook al een paar dagen last van veel witte afscheiding. Denk elke keer dat het bloed is maar als ik naar de wc ga is er niks. Ik hoor ook verschillende verhalen. De een wordt gewoon ongsteld, de ander is zwanger!
    Dus zal mij benieuwen welke van de 2 het bij mij wordt :)

8. happymama

ik zou morgen toch even testen in de ochtend .
    heb je nog testen ?

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ehh ja een stuk of 14 :oops:
    Had gelijk zo'n voordeelpakket van Matcare besteld hihi.
    Vanavond was ook weer vreselijk, ik zat ergens waar ik niet naar de wc kon en dacht echt dat ik ongesteld was geworden! Wahh ik dacht het loopt zo mn broek uit! Durfde bijna niet meer op te staan. Maar toen ik opstond en later naar de wc kon was er weer helemaal niks, echt zo gek. Dit kan ik me echt niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gehad :confused:
    Durf nog geen test te doen...ben bang dat ik dan in 1 klap uit mn droom ben... :(

10. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    hallo heitjekarweitje

ik heb na mijn nod geen afscheiding rond mijn ei heel kleverig doorzichtig slijm net als rauw eiwit, en net voor mijn nod dik wit slijm ,en toen ik zwanger was(een Mk geworden) had ik helemaal geen afscheiding meer, het kan alle kanten op en zoals je al zegt het verschilt per vrouw.
    ik zie dat je vandaag je nod meot krijgen als ik jou was en je heb een regelamatige cyclus gewoon wachten tot morgen avond is er dan nog niks die ochtent erop gewoon een testje wagen.
    heb je geen regelmatige cyclus dan wordt het al wat moeilijker dat snap ik ook, en zou ik als je je egt ni meer kan houden w8en tot morgen en dan een testje doen. kan tog geen kwaat en ik snap ook wel dat als je negatief zou testen dat je dan uit je droom bent:( het zijn nu even moeilijke dagen voor je als jeje onzeker bent of je nu wel of niet ongi wordt of als je nu wel of niet zwanger bent.. veel sterkte meid en ik hoop voor jou dikke positieve test;)

liefs sakina

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat een lief berichtje Sakina, dank je wel! :)
    Mijn cyclus was voor de pil wel regelmatig ja, was braaf elke maand ongesteld. Ik verwacht nu ook weer regelmatig te zijn omdat ik ook niet echt geloof dat door het zogeheten 'ontpillen' je cyclus op kan schuiven. En omdat ik nu 2 dagen behoorlijke kramp in mijn buik heb denk ik dat ik wel rond mijn NOD zit. Wat je zegt over als ik morgen nog niet ongesteld ben klinkt goed...dat ik dan woensdagochtend een testje doe. Spannend hoor!
    En jij? Ik lees dat je een MK hebt gehad. Lijkt me heel moeilijk om dat te verwerken, je grootste angst wordt dan ineens waarheid. Is het lang geleden? En hoe gaat het nu? Ook op het wachtbankje nu of zit je vol in de klustijd? ;)
    Succes in ieder geval!

12. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ja klopt meid ik vond het toen der tijd heel erg moeilijk om te verwerken want ik liep een week lang na het ziekenhuis ik verloor bloed en ze vertelde mij ineens dat het de innesteling kon zijn met 6 weken jaa daag geloofde het niet maar goed, 2 dagen erop naar de gyn en een ego gedaan bleek geen vruchtzakje aanwezig te zijn, ze vertelde me dat het een bbz miss kon zijn maar ze keken in mijn eierstokken en zagen niks zitten maar moest er wel van uitgaan dat het miss dat zou kunnen zijn maar dat ze hem nu miss niet zagen, de dag er op op 10 dec verloor ik het vruchtje 2 cm doorsnee echt iets apparts maja het bleek dus dat het vruchtje zich onder in de baarmoedermond had verstopt toen ze de ego gingen doen en de dag erop verloor ik het. en ja dat waren wel wat moeilijk dagen voor me ja, maar ben er over heen maar tog nog wel angst gehouden , verder had ik afgelopen weekend mijn ei en ben dus flink aan het klussen gegaan en iets in mij zegt dat het deze maand raak is dus even afw8en maar ga nu wel erg op me gevoel uit had het namelijk de vorige x ook en ja hoor ik was zwanger en dat gevoel heb ik nu weer.: maar ja 15e kan ik testen en heb ik duidelijkheid.

hoe lang ben jij al bezig dan om zwanger te worden? ik zelf zit nu in ronde 6 en hopelijke de laatste ronde:)

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wij zijn nog maar net begonnen eigenlijk....
    En dan denk ik ook wel eens: heb ik dan wel het recht om ongeduldig te zijn en mag ik dan al hopen dat het zo snel raak is?
    Goed dat je naar je gevoel luistert meid, ik begrijp heel goed dat die angst er zit. Angst om als het weer raak is dat je het weer kwijtraakt...
    Gelukkig is die kans een 2e keer veel kleiner, probeer positief te blijven he! Voor jou is er vast en zeker een gezond kindje voorbestemd!
    Veel succes met afwachten!

14. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    jaa klopt de 2 e x is de kans wel wat minder ja en ik ga er ook vanuit dat het gewoon goed gaat als ik nu aantel,
    ooh spannend dus dat je pas bent begonnnen voor een kindje.

maar hoe zit het nu heb je je nod niet gekregen?

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Hey Meiden,

Ik ben mezelf ook aan het gek maken. Morgen is mijn NOD. Banner klopt dus niet.
    Ik heb nog nergens last van. Daarnaast deze maand voor het eerst ovu test gebruikt, dus hoop echt dat het nu raak is (zijn sinds juni'08 bezig).
    Enige verandering die ik zag was paar dagen geleden donker aders op mijn borsten. Maak ik mezelf gek? iemand tips?

Hoe lang wachten jullie met testen?
    Sterkte iig!

liefs

16. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    heej curly

ik begrijp dat je nu in de stress zit, en de donkere aders dat ik ook en helaas bleek ik ni zwanger te zijnb. je lichaam kan vele van ons voor de gek houden:( maar natuurlijk hoop ik wel voor je dat het bij jou wel te maken heeft met dat je zwanger bent, en ja verder heb je een regelmatige cyclus dan weet je dus precies dat je morgen je nod cker meot krijgen, en zou ik gewoon als je egt ni kan w8en die dag erop als jeje nod nog ni hebt gewoon een testje wagen. heb je geen regelmatige cyclus dan zou ik cker een paar dagen wachten met testen.
    ik weet ook dat het moeilijk voor je is om te w8en maar er is helaas geen andere oplossing voor:(

veel succes meid

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Sakina:

Thnx voor je berichtje. Ik hecht ook maar niet te veel waarde aan de aders.

Jij ook succes!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    @ Sakina: ik wacht nog steeds op mijn ongi ja! Het gekke is dat ik gisteren en eergisteren giga pijn in mn buik had en vandaag weer een stuk minder...
    Nog steeds elke keer naar de wc omdat ik denk te voelen dat ik ongesteld ben maar nee hoor, nog niks...

@ Curly: jij bent dus al een goeie 8 maanden bezig? Jeetje dan is het helemaal niet gek dat je jezelf af en toe gek maakt, mag ook best vind ik. Alleen als het echt vervelend wordt is het natuurlijk minder...als je zwanger bent hóef je geen last te hebben van kwaaltjes. Dat kan helemaal wegblijven of alsnog later komen. Dus het zou goed kunnen dat het evengoed raak is deze maand. Hoop het voor je!
    Wij zijn nog maar net begonnen dus echt tips heb ik niet voor je. Ik heb afgelopen zaterdag al getest, 3 dagen voor NOD en die was negatief. Maar je kan wel al positief testen van tevoren met gevoelige testen. Wacht jij elke keer tot na je NOD? Of ben je van plan om morgen al een testje te wagen? Veel succes ermee! Laat je even weten wat je gaat doen?

19. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    heitjekarwijtje zie dat je 2 dagen overtijd bent! heb je al kunnen testen :D :thumup:

liefs

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jep heb getest maar kreeg maar 1 streepje. Hoop dat ik snel ongesteld word nu ;)

Deel Deze Pagina