dag dames hier een leuke topic voor iedereen die last heeft van allerlij kwaaltjes voor t zwanger raken . ontpillen,lange syclussen,ongi pijn,hoofdpijn enz enz. hoop dat jullie het leuk vinden om hierover met elkaar te praten want je vriend of man begrijpt miss niet altijd wat wij vrouwen bedoellen veel plezier en iedereen succes met zwanger worden. groetjes lisa
zal ik maar meteen de spits afbijten hihi heb op dit moment last van : opgezette buik dat mij broek niet dicht kan tandvlees nog steeds een probleem steken in mijn onderbuik maar niet zoals ongi pijn hoofdpijn , mijn eten komt omhoog,en winderig zo das wel genoeg hihi
Dit zijn mijn kwaaltjes: * vaak chagrijnig * moe * opgezette buik * meer afscheiding * vaak emotioneel En ik maar elke maand denken dat ik zwanger was!
gisteren de daad gedaan nu erg veel last van krampen in me baarmoeder. Voro de rest elke maand wel iets waar ik helemaal zat van wordt.
Joepie, eindelijk een topic waar je lekker mag zeuren mijn kwaaltjes kort voor de eisprong; - pijnlijke buik na het vrijen - pijnlijke borsten - moe - hoofdpijn - stemmingswisselingen aantal dagen na de eisprong; - vreselijke pijn in de rug - buikkrampen - borrelen in de darmen Hmz als je graag een kindje wil zal je bij deze kwaaltjes telkens denken dat het misschien toch eindelijk gelukt is. De testen heb ik even aan de waslijn gehangen.... test niet eerder voordat de menstruatie een aantal dagen uitblijft, wil even geen teleurstellingen meer, heb mijn portie wel gehad voorloping
Mijn kwaaltjes voor het zwanger worden waren vooral de twijfels... wel/niet doen, financieel wel/ niet redden.. wel/niet eerst een contract etc etc... voor de rest mag ik echt niet klagen, 7 nov spiraaltje eruit en gelijk korte cyclus. De maand erna was de twijfel weer toegslagen en hebben we niet onveilig geklust.. En deze maand slechts 2 keer onveilig geklust, toen we besloten hadden er wel voor te gaan. Dit was overigens 5 en 3 dagen voor mijn eisprong en deze heb ik duidelijk gevoeld.. en zie mijn banner XD
Ik heb al vanaf vorige week donderdag buikpijn, een soort menstruatiepijn maar niet heel erg meer en zeurderig gevoel. Die dag daarvoor heb ik denk ik mijn eisprong gehad. Dus ik dacht eigenlijk dat het daardoor kwam maar ik begin nu toch te twijfelen of ik niet eerder mn ei heb gehad en nu ongesteld wordt. Zou ook nog kunnen want mn cyclus is niet hel regelmatig.
Nou Ik heb sinds mijn ei (mijn ei was eerder dan mijn banner ) * misselijk, super misselijk * bloedend tandvlees * lage rugpijn * moe, erg moe * duizelig, kan soms ineens mijn evenwicht verliezen en gewoon weer iedere maand ongesteld zijn haha
Ik heb ook elke maand weer kwaaltjes... Zoals: Vooral na mijn ei elke maand weer (!): - Pijnlijke borsten - Krampjes en steekjes - Emotioneel - Onwijze stemmingswisselingen - Opgezette buik, dat het lijkt alsof je zwanger bent door je darmen - Soms veel afscheiding - Vaker plassen en zo nog wel meer van deze 'nep' dingen.. En ik ook maar denken zou het raak zijn? Maar nee.. elke keer weer een teleurstelling.
idd vreselijk balen hoe je lichaam je voor de gek houd ! en wat t kost die testen nie meer normaal terwijl je waarschijnlijk zelf wel weet dat je weer niet zwanger bent maar we gaan maar gewoon door hihihi
Wat een goed topic! De kwaaltjes zijn zo herkenbaar en doen je geloven zwanger te zijn. Mijn kwaaltjes deze maand; - af en toe duizelig en vlaag misselijk - erg rommelige darmen na iets te hebben gegeten - snel opgezette buik - rare stoelgang; obstipatie- dunne def. - druk/steken onderbuik en liezen - wat roze verlies gehad en drup bloed - TELEURSTELLING/ONZEKER
Tijdens mijn ongi: - Buikpijn - Rugpijn uitstralend naar benen - Hoofdpijn die vaak met paracetamol niet over gaat - 2e hoofd op mijn kin Na mijn eisprong tot NOD; - Opgezette buik - Steekjes liezen Nu op het moment (maar 21 dagen overtijd met negatieve testen) - Soms steken borsten - Steekjes liezen/onderbuik - Met vlagen lichtelijk misselijk - Snel geïrriteerd - van de week steekjes in vagina Volgende week wil ik weer naar de huisarts en probeer ik een bloedtest aan te vragen.... als ik van te voren niet al in tranen uitbarst Groetjes Cynthia
Daarom test ik ook niet meer Ik ga alleen testen als ik écht overtijd ben, eerder niet meer. Ik wilde eerder wel meteen gaan testen, een paar dagen voor nod, maar dat is niet zo verstandig omdat er dan nog van alles kan gebeuren en je lichaam je echt voor de gek kan houden. @Cyntje87, 2e hoofd op je kin!
ervoor: buikpijn (door ovulatie die eraan komt),steken links of rechts of in het midden een heel aantal dagen........eten, eten eten......... erna; nog meer buikpijn, krampen (waarsch. darmen) hele zere opgezette borsten, moe, moe moe, futloos en wat snel geirriteerd en emo. Maar ook ik ben nog steeds niet zwanger..........
Hier de volgende klachten sinds gisteren misselijk en oneindig moe, soort katerig gevoel. Maar zal well m,n psyche zijn die me in de maling neemt of een gewoon griepje wat eraan komt. Stomme is ook dat je elke maand denkt: zo nu ga ik me er niet druk overmaken.. Maar uiteindelijk doe ik het toch weer en hoop toch elke keer weer dat t raak is...
Nou inderdaad ik was ook van plan om me er deze maand niet meer druk over te maken. Dat lukte tot de dag dat ik dacht mij eisprong te hebben. En nu zit ik weer net zo te wachten en te hopen als de vorige maanden
@Tania: lees idd bij velen ook dat ze zich er niet druk om willen maken maar het dan toch weer doen.. Denk ook elke keer niet te veel er aan denken want dan lukt het zo wie zo niet, hoe gek een mens zichzelf kan maken. Vond mijzelf altijd veel te nuchter denkend voor dit soort dingen..Haha zo zie je maar weer als de wens groot wordt...
heerlijk even zeuren over alle dingetjes die we voelen! Rond ei: -krampen links of rechts -heel gevoelige borsten -pijntjes onderrug van ei tot NOD -steekjes in buik -heel gevoelige borsten -steken in mijn lies/bovenbeen -emo buien (ene moment vrolijk, ineens huilen om niks) het gevoel dat ik wil testen maar niet gaan doen omdat het te duur is (vlgnd x ga ik sensitest testen kopen ong 13 euro voor 12 stuks, veel goedkoper om zo even mee te testen voor de gein) het gevoel dat ik zwanger ben maar de teleurstelling dat ik toch ongi wordt. het feit dat ik mijn vriend helemaal gek maak met mijn kwaaltjes zodat hij ervan overtuigd is dat ik zwanger ben maar uiteindelijk niet blijk te zijn. dat ik alles opschrijf en bijhoud en uitreken om zo maar een duidelijk beeld te krijgen wanneer we moeten klussen en of we achteraf wel op de juiste dagen hebben geklust.. GEK wort ik er soms van... zucht
Ik heb dus sinds een aantal dagen een aantal kwaaltjes maar heb geen idee waar het mee te maken heeft.. - algemene buikpijn, vooral als je erop duwt erge pijn - rommelende darmen - raar gevoel in mijn keel/slokdarm. Lijkt op misselijkheid maar is het toch ook weer niet.. - pijnlijke tepels