Vinden jullie het vinden van een leuke naam ook zo moeilijk? Ben nog maar heel pril maar droom al weg bij het zoeken van namen hoor Alleen... het is zo moeilijk! Hebben jullie leuke originele namen voor zowel jongen als meisje?
goh hier hebben we nog steeds geen 100% naam wel een geluk nu we weten dat het een jongen is het al wel makelijker
ik ben er al helemaal uit maar mijn man vindt het wat te vroeg om er over te discussieren, hij stelt dat we alles kunnen gaan plannen en regelen na de 20 weken echo, dan weet je wat het wordt als je geluk hebt en dan is de kans dat het alsnog misgaat best klein, mijn man is echt de meest nuchtere/praktische lieve scheet op aarde maar ik droom al weg hoor! ik weet al precies welke naam en wat voor kamertje het moet worden,
Wij wisten de eerste en tweede naam van zowel een jongen als een meisje al voordat ik zwanger was Toen het eenmaal zover was hebben we er verder ook niet meer over nagedacht. Andere namen kunnen toch niet tippen aan deze (voor ons persoonlijk dan). En nu ik mijn knul met de 20 weken echo weer heb gezien, weet ik gewoon zeker dat de naam die wij gekozen hebben, perfect bij hem gaat passen.
Jongensnamen geen probleem, als ik zou bevallen van een 2-ling, 2 jongens, geen probleem. Maar het wordt dus een meid En ik vind meisjesnamen zooooo moeilijk! Mijn man en ik hebben ook erg verschillende smaken. Ik ben meer van Jente, Fay, Feline enzo en hij meer van Sanne, Noor, enz. Lastig dus!
wij weten ook echt nog geen namen, vind het super moeilijk! en we worden het vaak ook niet eens over namen.. ben blij als we de namen hebben, volgende week weten we of we jongens of meisjes namen moeten zoeken dat scheelt weer.
moeilijk he? wij zijn er ook nog lang niet uit, en we weten niet wat het wordt dus dubbel zo moeilijk.
Wat apart dat je twee zo verschillende namen hebt gekozen. Isabeau, middeleeuwse Franse naam hoor je zelden en Finn.. toch redelijk popi op dit moment. Aan de andere kant Isa hoort je ook overal dus eigenlijk valt het wel weer mee. Misschien een idee om Finneas te gebruiken en 'm dan Finn te noemen.. ziet weer een beetje in lijn met Isabeau Isabeau vind ik trouwens prachtig. Finn wat minder maar goed, smaken verschillen