Nou, wat boft jouw vriendin met jou! Ik vind naamcadeautjes erg leuk, zoals een badcape met naam, ledikant laken met "ik ben -naam-" en een boekje van Woezel en Pip met ons zoontje als hun nieuwe vriendje Origineel en handig is wellicht de Cocobelt, een soort riem/hengsel zodat je de maxi cosi makkelijk kunt dragen. Waar ik ook blij mee ben zijn leuke speeltjes die de ontwikkeling stimuleren, maar geen hysterische geluiden maken
Een muziekdoosje met draaiende poppetjes erop. Zo schattig! Voorleesboeken Cd met kinderliedjes Leuk slabbetje Iets praktisch zoals mooie (grote) hydrofiele doeken of bijvoorbeeld badspul van een fijn merk (Rituals heeft bv een baby lijn) Iets moois voor haar zelf, zoals een mooie armband met de naam van haar kindje (bypat.nl) of een kettinkje met een hartje eraan
Het past niet in een mand maar vond een klein kinderstoeltje met daarop de voorkant van het geboorte kaartje gedrukt (op het zitvlak zeg maar) echt het leukste kraamkadootje wat we hebben gehad
Een XXL hydrofiel Zo handig en in leuke motiefjes te verkrijgen! Zou ik echt zo blij mee zijn geweest.
Wij krijgen drank. Voor papa geboorte pils en voor mij ingrediënten voor Scroppino (citroen ijs, prosecco en wodka). Paracetamol, zakdoeken (voor de kraamtranen haha) Stopcontact beveiligers. We kregen ook een leuke beer met op de voetjes z'n naam en geboortedatum. Heel leuk. Wij kregen ook zwitsal. Ik vind het heel lekker ruiken maar zwitsal schijnt nogal troep te zijn met parabenen enzo. Mijn man was vroeger overal allergies voor en om dat niet op te wekken bij ons mannetje wilde mn man niet dat onze zoon in aanraking kwam met spul als zwitsal. Zit je dan met tig potjes zwitsal. Verstandig om dus ff bij de ouders te checken hoe zij daar over denken. hetzelfde geldt voor billendoekjes. Kennis van ons heeft kindje di enorm gevoelig is. Wordt gewassen met een mengels van olie en gebruikt nooit billendoekjes. Beetje zonde als je hun een voordeeldoos doekjes geeft.
Niet alle reacties gelezen.. een boekje van Dick Bruna? Kan van Nijntje zelf zijn of van Boris de Beer bijvoorbeeld. Erg leuke boekjes die ook makkelijk in de hand liggen. En anders een knuffeltje/tuttelding? Bijtring? (ik had er eentje die in de diepvries kan en ook Sofie de Giraf). Bordje met plastic bestek (zo'n setje)? Een abbo op een blad zodat ze in de kraamperiode lekker even een momentje voor zichzelf heeft af en toe?
Oeh wat een leuke dingentjes Boommm! Inderdaad, wat dingetjes voor papa misschien? Of Koeka speendoekjes! Zo fijn zijn die.
Ik heb zelf een baby shower glove en die gaat ook in de mand voor mijn beste vriendinnetje die over 5 weken uitgerekend is. Nu dl wat groter is gaat ze bijna niet meer in haar badje maar nemen we haar mee in de douche. Die handschoen is echt ideaal om meer grip te hebben!
Oh die ken ik niet, handig! Ik heb zelf een oud avondhandschoentje gebruikt in het begin, dl kon zo spartelen, ik vond het doodeng.
Ik vind een Dooky voor de kinderwagen heel fijn. Verder misschien wat leuke tijdschriften, bon voor keertje babyzwemmen met pakje zwemluiers erbij, leuk kookboek voor baby's/ jonge kinderen (opperdepop van AH bijvoorbeeld) of gewoon lekker drankje voor mama en papa.