Ik werk 2 ochtenden via een gastouderbureau ,verdien niet meer dan 300 euro,het is gewoon als een extraatje zeg maar, nu las ik een poos terug dat als je onder de 500 nog wat verdiend dat je er dan geen belasting over hoeft te betalen! Wie kan me hier een antwoord op geven Gr
De belasting telefoon kan je daar denk ik erg goed mee helpen Maar ik geloof dat er idd zoiets is. Alleen weet ik niet zeker of het voor alles geld. Er is iig zo een regeling voor artiesten. Zou alleen maar eerlijk zijn als dat voor de rest van de mensen dan ook geld. Maarja met logica kom je voor mijn idee niet zo heel ver bij de belasting dienst...
Ik weet dat ik als scholier en student nauwelijks belasting betaal en dat heeft volgens mij met de hoogte van het inkomen te maken. Dus volgens mij klopt dat wel ja. Maar je kunt inderdaad beter even de belastingdienst bellen.
Ik heb inderdaad ook begrepen dat als je onder de (ik dacht) 6000 euro per jaar verdiend, dat je dan ook geen belasting hoeft te betalen. Dus das inderdaad minder als 500 per maand.