Leukste/liefste compliment...

Discussie in 'De lounge' gestart door BabygirlM, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat mijn dochter Aimée* zich geen betere moeder had kunnen wensen, en dat ze ook trots op mij is.. *slik*

Verder ook veel complimenten over hoe goed ik met alles om ga en dat ik sterk ben, doet ook wel veel met me.

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Vroeger een kaart met een heel lang gedicht van een goede vriend.. Stonden echt hele persoonlijke dingen in die me raakten... Ik heb hem na 8 jaar ofzo nog steeds bewaard :)

En mijn vriend toen we elkaar net kenden... We waren met mijn moeder ergens en hij keek even voor een shirt voor zichzelf, mijn moeder was 'beledigd', want hij zou toch beter voor mij iets leuks kunnen zoeken! Zijn reactie: "Tsja, al draagt ze een vuilniszak, ze blijft evengoed de mooiste"... :p

En mijn oudste noemt me regelmatig "supermama"... en dan bijvoorbeeld "Geen zorgen supermama, jij kan alles maken!"... Als er iets kapot is gegaan ofzo :D Hoe schattig... *zucht* :)

3. voetstap

voetstap Niet meer actief

Ben je ook!!;)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris zei gisteren ineens uit het niets; 'Mama, jij bent echt de allerliefste mama op de hele wereld!'.

5. Jel

Jel Niet meer actief

:):):) Tja jij kunt het weten. :D
    Was gezellig he, het koffie drinken gisteren. :D

6. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Mijn dwarsfluitleraar die herhaaldelijk tegen me zegt dat ik het goed doe (en dan wil ik hem weer niet geloven, perfectionist die ik ben).

Dát vind ik nou superlief van hem.

Wat ik ook een compliment vind, is het feit dat mijn man ondanks mijn nukken en emotiegekte nog steeds van me houdt.

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Toen vriendlief en ik net een relatie hadden (3 jaar terug) kreeg ik van hem een mooi compliment. Heb vroeger veel acne gehad, en daar zal ik altijd de sporen nog van houden (vlekjes, kleine littekentjes, af en toe nog een pukkeltje). Ik droeg in die tijd soms best veel makeup om het te verbergen. Hij keek me aan en zei dat hij me het allermooist vond zonder alle troep op mn gezicht, gewoon zoals ik was. Vond ik toen heel erg lief :)

Afgelopen zomer hebben we een geregistreerd partnerschap gedaan en kwam een week daarvoor de ambtenaar thuis om ons een beetje te leren kennen zodat hij wat kon vertellen over ons (we hebben de uitgebreide versie toen gedaan). Hij vroeg aan mijn vriend wat hij zo leuk aan mij vond? Vriendlief is niet iemand die makkelijk zijn gevoelens verteld, maar er kwam een hele waslijst! En ik zat daar met mijn mond vol tanden ademloos met rode wangetjes te luisteren :D

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Van ons oudste dochtertje. Elke keer als ik me aangekleed hebt en me haren netjes gedaan heb zegt ze: wat zie je er mooi uit mama, zo lief.

Mijn man. Hij heeft 2 zoons uit een eerder huwelijk, de moeder verwaarloost hun en het huishouden erg. Hij zei een keer: jammer dat jij hun moeder niet bent, je bent zo'n goede moeder en zo schoon altijd. Ik was er stil van en vond het erg mooi wat hij zei.

En als laatste mijn moeder. Die me vertelde dat ik een sterk karakter heb, weet wat ik wel en niet wil, en niet over me heen laat lopen. Ook erg lief van haar!

9. voetstap

voetstap Niet meer actief

Mijn dochter afgelopen week:
    Mama jij bent mijn beste vriendje!!

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Toen mijn oude buurjongetje 7 was, (hij is nu 14) en ik was 17 toen waren we aan het zwemmen bij het strandje toen zei hij tegen mij; '

Jij bent echt wonderbaarlijk, gewoon een wonderkind.. Dat vond ik toen wel heel erg lief!!

Deel Deze Pagina