dag dames, Wij gaan voornamelijk op vakanties buiten Europa dus ben niet goed thuis in parken in Nl en omgeving. Ik wil een midweek weg boeken naar een park in Nl ( Frankrijk/Duitsland mag ook ) voor de kerstvakantie. Wat is nou echt een leuk park voor jonge kids. Heb kinderen van 2 en 3. Beiden geen zwemdiploma dus een leuk kinderbad is een vereiste Ik heb even gekeken naar hof van Saksen maar het zwembad lijkt me leuker voor kinderen met diploma’s? Iemand überhaupt ervaring met hof van Saksen in de kerstvakantie? Wat is er te doen voor peuters ? Indien je nog een ander heel mooi, super schone parken kent hoor ik dat graag Alvast bedankt
De leistert! Onze toen 2.5jarige dochter heeft zich daar geweldig goed vermaakt. Peuterzwembadje vond ze erg leuk en de indoor speeltuinen waren ook top.
Hof van Saksen. Ben er nog niet geweest, ga in december maar hoor om me heen dat dit redelijk luxe moet zijn voor de NL'se vakantie parken. Edit lees nu pas goed. Wij hebben juist hiervoor gekozen omdat voor onze peuter veel binnen activiteiten waren. Zoals een soort ballorig/monkey town en diverse workshops ook voor peuters (knutselen, kleuren)
Het meest luxe park is inderdaad Hof van Saksen. In kersttijd zal het daar prachtig zijn. Activiteiten zijn er super. Erg leuk is ook dat er veel bij de prijs in zit en ze niet de hoofdprijs vragen voor andere dingen. Zoals bij CP bijv wel. Restaurants zijn er een behoorlijk aantal en die zijn allemaal goed. Ze doen daar net wat extra dingen voor de gasten waardoor het luxer aanvoelt en je echt het vakantie pgeboel hebt.
Wij zijn ook fan van hof van saksen. Komen er vaak in september. Fijne huisjes. Luxe park. Veel mogelijkheden voor kindjes (zwemmen/speeltuin/indoor speelpark/etc etc).
Land van Bartje heeft trouwens ook best wel mooie huisjes (met rieten dak en erg groot) en dat is juist voor jonge kinderen een erg leuk park.
Wij hebben 2 zomervakanties doorgebracht in Hof van Saksen (toen mijn zoon nog baby/dreumes was). Super vakanties gehad. Mooi zeer ruim huisje, heel veel vermaak/activiteiten voor de kinderen, zwembad voor alle leeftijden, lekkere eetgelegenheden. Zelfs de frikandel is daar sjieker (ze gooien er rode ui op ipv gewone) Dit is tot nu toe het meest luxe park waar we zijn geweest. Hoewel op Texel ook een mooi park was (iig mooie huisjes), maar geen idee meer hoe die heet en het zwembad was daar wel een stuk eenvoudiger.
Hof van Saksen! Wij zijn afgelopen twee jaar geweest in november / december. Heerlijk rustig, beetje spetteren in het zwembad, spelen... gewoon perfect ook voor druilerig weer 2x het park niet afgeweest, terwijl ik ook heel graag naar Wildlands wil!
Goed gedaan . Ik ben er al een keer of 5 geweest en ik vind het heerlijk! Eerste keer was dochter 3 maanden en laatste keer was ze 4. Grote kans dat we dit jaar nog een keer gaan. Zeker rondom de kerst vind ik het er zo knus en gezellig. Dochter vermaakt zich vooral in de binnenspeeltuin en in het knutselgedeelte. En als je daar van houdt; het wellness gedeelte is ook fijn.
De Krim denk ik? Het zwembad is 1 of 2 jaar geleden verbouwd. Ben er zelf alleen heel even geweest zodat de kinderen in de binnenspeeltuin konden spelen (kan/kon je gratis naartoe, ook als je niet bij de Krim verbleef).
Ja, dat was hem! Die verbouwing klopt ook. Toen wij daar voor het laatst waren, was het zwembad dicht wegens verbouwing.
Het zwembad is erg leuk geworden, met verschillende soorten glijbanen. Heeft ook een prijs gewonnen geloof ik. Wij zijn wel echt weg van het park.
In Zuid Duitsland ligt een gloednieuw park van Centerparcs. Echt een mooi park met fijn e huisjes. Wel echt prijzig . En ver rijden. In België ligt Mooi Zutendaal dat is een kleinschalig park. Wel met zwembad en binnenspeeltuin. Dat heeft mooie ruime huisjes.
Moet het een vakantie park zijn? Wij zijn 2x met meerdere gezinnen in een grote vila in de ardennen geweest. Zwembad Jacuzi Sauna, bar alles erop en eraan. Super leuk, mooie omgeving en die vila's zijn er ook voor minder personen.