Waar kan ik dit soort huisjes vinden?! Is herfstvakantie te kort dag om nog wat leuks te vinden voor een hele grote groep?!
@Aszz @Yankee @PenK Wij boeken altijd via Ardennes-etape en hebben dan een vila in de plaats Coo (ook echt super veel leuke dingen in de omgeving te doen voor groepen en/of gezinnen). Je kunt via hun site filteren op aantal personen, wat je in de vila aanwezig wil hebben (binnenzwembad, buitenzwembad, jacuzi, sauna, enz) en dan blijven er in ons geval meestal een stuk of 6 opties over omdat we met een grote groep zijn. Ik verwacht met kleinere groepen meer opties.
wij gaan ook in februari weer. Vorig jaar hadden we in die periode sneeuw daar, dat maakte het plaatje helemaal compleet!
Dit doen wij ook altijd met onze familie; in de Ardennen. Ook via die site inderdaad. Gaan ook met een grote groep; m’n moeder, zus en haar gezin, ons gezin en tante en oom en hun kinderen. Heel erg leuk!
Ontzettend bedankt voor de tip! Ik ga gelijk kijken! En sneeuw.....hoe romantisch wil je het hebben he.....