Mijn hele lichaam zit vol met bultjes en kleine rode vlekjes Het jeukt en brand ook behoorlijk het zit ook op plekken die niet in de zon zijn geweest En heb ook niks anders dan normaal gedaan Alleen kersen gegeten die ik lang niet meer op had maar dan zou ik tog ook last van mijn mond hebben Ik word er echt hellemaal gek van Iemand enig idee wat dit kan zijn
Maar kan het dan ook dat ikze een paar jaar geleden nog kon eten en daar nu inneens alergische voor ben
Pff das fijn haha Wt kan ik het beste doen dan nu morgen naar de huisarts of kan ik het ook zo laten en trekt het snel
heb je er veel last van? ik weet niet of je iets van ararius xyzal ofzo in huis hebt? anders koelen dat helpt ook wel en bij veel last mischien toch naar de hap die kunnen je iets voorschrijven
Nouja echt veel last ik krijg zo nu en dan inneens een enorme jeukaanval maar het is nog wel te houden Kan ik er niets opsmeren tegen de waterpokken dat heb ik nog wel liggen haha
Hier wt er op de varpakkingstaat voor de waterpokken is Directe verlichting van de jeuk Snelle verkoeling en verzachting Verzorgt de huid Bevat natuurlijke ingredienten Haha
Netelroos denk ik zoon heeft het een paar maanden geleden gehad. begon met rode bulten en ontzettende jeuk. ha geweest en kreeg toen pillen die binnen een paar uur hielpen zou als ik jou was de hap bellen en vragen of je medicatie kan krijgen.