We zijn er bijna uit, en hebben ook sterk het gevoel dat we weer een jongen krijgen. Ons zoontje heet Merijn, een lief en gevoelig ventje dus nummer 2 zal vast anders zijn! We twijfelen tussen Hugo en Olivier.......wie helpt?
Ik ben fan van Hugo!!! Olivier vind ik ook mooi, maar Hugo vind ik echt top, staat in mijn eigen top 5 jongensnamen dus die kies ik haha
Beide erg leuk! Zelf zou ik denk ik uiteindelijk dan Hugo kiezen, die vind ik voor mezelf makkelijk uit te spreken.
Haha, ik twijfel elke keer, ik vind Hugo wel iets origineel dan Olivier. Maar als iemand zich voorstelt en noemt zich Olivier vind ik dat wel weer mooi klinken...........twijfel twijfel! Ik vond Hugp eerst wat raar en moest wennen maar schijnbaar zijn er meer enthousiast over. Mijn vriend gaat voor Hugo trouwens.
Allebei leuke namen, maar bij Merijn (ook heel mooie naam!) vind ik Olivier beter passen, vooral als je het op z'n Frans uitspreekt, dus Olievjee
Hugo omdat ik Olivier op z'n NL uitgesproken erg lelijk vind. De Franse uitspraak vind ik wel mooi maar Oli4, brrrrrrrrr.