Wie o wie heeft er leuke namen voor ons derde zoontje 💙 Tot nu toe zijn het langere namen geweest . Samen komen we er tot nu toe niet uit 🙈 Zijn broers heten S.tefano en B.radley Dank jullie wel alvast
Devano Keano Orlando Zion Vince Milano Ryan Tristan Zino Jeffrey Jaylano Leandro Damian Emanuel Quinten
Misschien: Ryan James Tristan Jayden Yannick Dion Jagger Daley Kilian Nino Lennox Joey Alex Ferran Jonah Travis Kane Maddox
Manuel Mitchell Michael Jonathan Logan Giovanni Jameson Anthony Maxwell Zackery Patrick Benjamin Christian Alexander Fabian Tobias Campbell Spencer Quincy Tristan Ricardo Bastiaan Sebastiaan Valentijn Florian Olivier Julius Jeremy Nathaniel Matthias Raphael Romano Jurriaan Joaquin Gabriel Dominic Christopher Yannick Lorenzo Angelo Ference Jeremiah Timothy Vincent Luciano
S.tefano, B.radley & Achilles Aiden Anthony Antoine Azarja Casimir Cayden Chivano Christijn Damian Darrell Diëgo Dominic Duncan Dustin Dylan Elias Elijah Ethan Fender Florian George Gilroy Giulian Harry Hayden Jaroah Jason Jayden Jesiah Jonathan Joshua Jurian Kayden Keano Leonard Lester Lennon Lennox Lincoln Lorenzo Manuel Marius Mason Mathieu Maurice Michael Mitchell Morrison Myron Nathan Nolan Oliver Owen Ramairo Rayan Ricardo Rivano Roderick Rychson Thian Thibeau Thobian Thobias Thymen Thysen Tyler Tyrell Victor Waylon Wesley William Yannick Yonathan Yoshua
Misschien weer een naam met een E en een A erin? En eventueel ook 7 letters? Dat hebben de broers namelijk ook. Ik zou de naam denk ik niet op een o of y(-klank) laten eindigen En in elk geval niet laten beginnen met een S of B. 7 letters + E + A Alderik Alerick Alexian Alister Andreas Antoine Antonie Aurelio Cameron Carlyle Charles Darnell Darrell Deshawn / Deshaun Eldrian Eliazar Emanuel Emilian Ephraïm Evander Farrell Ferrand Gabriel Germain Harlowe Harrell Isander Ishmael Japheth Jephtha Jeremia Karsten / Carsten Kazemir Kellian Kendall Kennard Laurens Leander Leeland Lennard / Lennart Leonard Marlowe Mathieu Mattheo Matthew Maurice Maverik Maxence Maxwell Michael, Michaël Phanuel Rainier Randell Raphael / Raphaël / Raffael Reynard Tarrell Terance Valerio Varrone Vernance Wallace Walther Wardell Zachery / Zackery
Dank jullie wel voor de vele ideeen ik zal de namen is met mijn mam hgaan besproken . Mason en Keano waren ook namen op mijn lijstje haha . K ga ze even aan vullen met jullie ideeen